از تاثیر رنگ ها در فضای زندگی چه می دانید؟

رنگ یکی از جنبه های خیلی مهم فنگ شویی هست که به بسیاری از اصول فنگ شویی و مکاتب کیهانی مرتبطه و یکی از ابزارهاییه که طرفداران فنگ شویی هنگام تنظیم انرژی فضا استفاده می کنند. رنگ آمیزی دیوار، اضافه کردن یک اثر هنری جدید، یا تغییر دادن بالش، راه آسونی برای تغییر انرژی خونه ی شماست.

اگر علاقمند به یادگیری بیشتر در مورد نحوه فکر کردن در مورد رنگ از منظر فنگ شویی هستید، در اینجا برخی از رنگهای اصلی فنگ شویی و اهمیت آنها آمده است.

  1. سفید

به دلیل عدم وجود رنگ، سفید یک صفحه خالی است که نماد یین-یانگ است. در بسیاری از فرهنگ ها، رنگ سفید به زمستان و هنگام استراحت زمین مربوط می شود.

رنگ سفید به عنصر فلز متصل است که نشان دهنده وضوح ذهنی، بهره وری و تکمیل است. این نقشه به منطقه کودکان در نقشه فنگ شویی باگوا متصل است.

  1. سیاه

اگر سفید عدم وجود رنگ باشد، سیاه مجموع همه رنگ هاست. در بسیاری از فرهنگ ها ، رنگ سیاه با موضوعات تیره تر مرتبط است ، اما در فنگ شویی نیز ارتباط مثبت با عمق و کاوش شخصی دارد.

رنگ سیاه همچنین نشان دهنده عنصر آب است که مربوط به سکون ، خرد و تدبر آرام است.

به طور کلی، رنگ مشکی یک رنگ برجسته است که با آن می توانید ظرافتی بی انتها را به خانه خود بیاورید.

  1. خاکستری

خاکستری ترکیبی از سیاه و سفید است  اما به منطقه خود در نقشه فنگ شویی باگوا متصل است که به شما کمک می کند با افراد مفید در زندگی خود ارتباط برقرار کنید. به عنوان یک رنگ خنثی، می تواند در اکثر خانه ها هماهنگ شود.

  1. آبی

معنای فنگ شویی رنگ آبی بسته به تن تغییر می کند. به عنوان مثال، رنگ های متوسط ​​نشان دهنده عنصر چوب هستند. چوب با رشد، سرزندگی و شفقت ارتباط دارد. آبی نیمه شب عمیق که تقریباً سیاه است به عنصر عمیق و تاریک آب متصل می شود.

در بسیاری از فرهنگ های آسیایی، سایه های خاصی از آبی با عزاداری ارتباط دارد. در بودیسم، آبی مربوط به رفاه است، که توسط پزشکی بودا با رنگ لاجورد نشان داده می شود. آبی همچنین مناطق خانواده و دانش نقشه فنگ شویی باگوآ را به هم متصل کرده است.

  1. سبز

سبز رنگ فنگ شویی تجدید، انرژی تازه و بازسازی است. هنگام کار با رنگ سبز، مهم است که حداقل چندین سایه مختلف داشته باشید تا اثرات انرژی فنگ شویی را به حداکثر برسانید. رنگ سبز به منطقه خانواده نقشه فنگ شویی باگوا متصل است.

در راه هماهنگ کردن فضای شما، مهسان تنوع رنگ ها رو توی محصولاتش به کار برده، شما میتونید به با کلیک روی محصولات زیر مستقیماً از رنگ ها دیدن کنید.

ست جاروب و خاک انداز
زمین شوی چرخشی
زمین شوی اسپری
دستمال میکروفایبر

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: