از جدیدترین شوینده ها چه می دانید؟

لازم نیست به وسواسی بودن معروف باشین، هیچ کس دوست نداره خونه ی خودش رو کثیف تر کند.

محصولات تمیز کننده پروبیوتیک می توانند فضای شما را تمیز تر کنند. ممکن است به دستمال مرطوب های ضد باکتری یا حتی محصولات تمیز کننده طبیعی مورد علاقه خود وفادار باشید، که ممکن است عنصر پروبیوتیکی نداشته باشند اما باید بدانید پروبیوتیک یک تمیزی زیبا و ارگانیک ارائه می دهد.

افزودن باکتریهای سالم (نه نوعی که گلودرد یا آبریزش بینی به شما بدهد) به یک اسپری سطح یا تمیز کننده کف نه تنها می تواند به خلاص شدن از شر باکتری های بد کمک کند، بلکه می تواند خانه شما را در دراز مدت سالم و تمیز نگه دارد.

بله، پروبیوتیک ها در همه چیزهای تخمیر شونده، مانند ماست و سوسیس موجود هستند. آنها در حقیقت همین پروبیوتیک هایی هستند که در تمیز کننده ها استفاده شده. هنگامی که پروبیوتیک می خورید، آنها به تنظیم انواع مختلف باکتری در بدن شما کمک می کنند، استفاده از پاک کننده های پروبیوتیکی در خانه نیز همین کار را می کند. “استفاده از باکتری های” خوب “برای دور کردن باکتری های” بد “مشابه کار تعادل باکتری ها در دستگاه گوارش شما است.

 ” پروبیوتیک میکروب های مفید را از بین نمی برد”

اگر به هر دلیلی نیاز به تمیز کردن آنتی باکتریال دارید (ممکن است یکی از اعضای خانواده شما آنفولانزا داشته باشد)، بادستمال میکروفایبر مهسان سطح را از شوینده قوی پاک کنید، و سپس مجدد از یک اسپری پروبیوتیک استفاده کنید.

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: