اشتباهات رایج در مورد کفپوش لمینت

کف های لمینت زیبایی و ارزش زیادی برای خونه ایجاد میکنن. با مطالعه این پست از رایج ترین اشتباهات انجام شده در کف لمینت و نحوه رفع آنها مطلع بشید.

 

تمیز کردن کف های لمینت بدون آسیب

لمینت به راحتی خش بر می دارد پس بهترین راه برای تمیز کردن کف لمینت استفاده از یک زمین شوی میکروفایبر است که گرد و غبار را جمع می کند.

برای تمیز کردن کف کثیف، به آب احتیاج دارید. مشکل کف لمینت این است که آب زیادی به شکاف های بین تخته ها نفوذ می کند و باعث تورم و آسیب غیرقابل برگشت می شود. قسمت های چسبناک یا کثیف را می توان با استفاده از یک دستمال میکروفایبر مهسان و بطری اسپری پاک کرد.

یک پاک کننده ساده برای افزودن به محلول شستشو ، چند قاشق غذاخوری شیشه پاک کن بدون آمونیاک است.

جاروبرقی و جارو کردن

برای تمیز نگه داشتن کف لمینت باید مرتباً جارو یا جارو برقی زد. خاک از آنجا که باعث خراش و کدر شدن سطح کف می شود، دشمن لمینیت است. اگر از جاروبرقی استفاده می کنید، حتماً برس آن را خاموش کنید تا از خراش سطح خودداری کنید.

برای خشک و تمیز کردن لمینت شما باید زمین شویی را انتخاب کنید که آب اضافی را روی سطح زمین نریزد. مرطوب باشد ولی خیس نه.

برای این منظور پیشنهاد ویژه ی ما زمین شوی چرخشی ایرساست.

  • یکی از بزرگترین شکایات در مورد کفپوش های لمینت این است که کف ها حتی بعد از پاک کردن نیز دارای رگه هستند. برای رفع این مشکل، آب و کمی تمیزکننده شیشه برای تمیز کردن کف کافی است. بعد از تمیزکاری می توانید کف ها را با پولیشر حوله ای میکروفایبر مهسان با جذب بالا خشک کنید.
  • اگر روی سطح گلدان دارید، پر شدن بیش از حد گلدان باعث ایجاد نشت و خسارات می شود. با توجه به آبیاری و استفاده از پد برای محافظت از کف زیر گلدان ها از کفپوش ها محافظت کنید. برای اینکه بیشتر مراقب باشید ، گیاهان را به سطح بالاتر منتقل کنید.

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: