ایده های ذخیره ی کفش

 

کفش ها میتونن بازتابی از شخصیت و زیبایی شما باشن، اما مکان نگهداری اونها یه چالشه.  فرقی نمیکنه که انبوهی از کفش‌ها توی قسمت ورودی یا اتاق داشته باشید یا یک کمد نامرتب، نگهداری کفش یکی از سخت‌ترین کارهاست. موافقید؟

با یه کم خلاقیت و ایده های مهسان در این پست میتونید مشکلات مربوط به نگهداری کفش ها رو تا حد زیادی حل کنید و همیشه کفش ها مرتب بمونن.

 

جعبه های شفاف

اگر کمد بچه ها توی قسمت کف فضای کافی داره، میتونه به عنوان مکان مناسبی برای نگهداری کفش ها باشه. جعبه‌های کفش شفاف روی هم چیده می‌شوند و کمک می‌کنند اشیاء در کمد کوچک‌ هم بدون به هم ریختگی باقی بمونند.

 

 

ذخیره سازی رویایی کفش

این ایده ی نگهداری یه کم سطح بالاتری از بقیه داره و یه کم لوکس تره، یه دیوار بزرگ از خونه، یه کمد، همراه با یه کم نور داخلی تا کفشا از پشت شیشه دیده بشن، به نظرم اگه با روحیه تون سازگاره، ارزشش رو داره که براش وقت و هزینه بذارید و چنین فضای لذت بخشی رو به خونه اضافه کنید تا حس حال خودتون و خونه رو تا حد زیادی ارتقا بده.

 

 

جعبه های درب دار

جعبه ها میتونن اقلام زیادی رو توی خودشون جا بدن، اما به ذخیره کفش توی اونها فکر کردید؟ این جعبه ها از جعبه های مقوایی فروشگاه محکم تر هستن، برای نگهداری در فضای کوچک مناسبن و میتونن شفاف و قابل روئت هم باشن. در ضمن موقع چیدنشون روی هم دیگه خیلی محکم و پایدار، عمودی میمونن.

 

 

نیمکت ورودی

اگر ورودی کوچکی دارید، مبلمان دو منظوره بهترین راه است. این نیمکت کوچک به عنوان مکانی برای نشستن و درآوردن کفش ها عمل میکنه، در حالی که قفسه زیر، کفش ها رو نگه می دارد.

 

 

قفسه کتاب

قفسه کتاب یا قفسه کفش؟

این نوع قفسه ها کفش ها و چکمه ها رو به زیبایی نمایش میدن و جای خیلی خوبی برای جایگذاری کفش محسوب میشه، چون هم ارتفاع مناسبی داره و هم کفش ها رو دسته بندی میکنه، به خصوص اگه میتونید سلیقه ی چیدمانتون رو با هاش ادغام کنید یه کلکسیون زیبا میشه. پس کتابخونه های ساده رو دور نریزید و ازش برای این ایده استفاده کنید.

 

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: