بازی های تولد یک سالگی

 

چه نوع مهمانی ای باید برگزار کنیم؟ چند نفر رو باید دعوت کنیم؟ کی فکرشو میکرد که برنامه ریزی برای اولین جشن تولد کودک به اندازه مراقبت از کودک سخت باشه؟

بازی ها باید برای همه ی سنین سرگرم کننده باشند.

 

تزئینات کاملا با موضوع شما مطابقت دارد و کیک مخصوص سفارش داده شده است. همه چیز برای لحظه از ورود مهمانان تنظیم شده است، اما پس از رسیدن آنها به آنجا چگونه می توانید آنها را سرگرم کنید؟

  • بازی های نرم برای کودک نوپا

گوشه ای از خانه را با پارکت های نرم حاضر کنید، مکانی امن و سرگرم کننده برای تجمع نوزادان و کودکان نوپا است در حالی که بچه های بزرگتر به بازی هایی مانند صندلی های موسیقی مشغول هستند. یک حصیر نرم در گوشه ای از اتاق قرار دهید. فضا را با گلوله ها و بلوک های نرم پر کنید که نوزادان می توانند از آنها لذت ببرند.

  • حباب های صابون (ترجیحا در فضای باز)

لیوان های پلاستیکی را به بچه ها دهید، با دستگاه حباب ساز آنها را به چالش بکشید تا آنجا که می توانند حباب بسازند.

حباب ساز کم دارید؟ میشود برخی از بچه های بزرگتر حباب بسازند تا بچه های کوچکتر آنها را بگیرند!

  • واگن سواری

کودک را با واگن بکشید.

یک واگن را با برچسب و بادکنک تزئین کنید. علامتی را روی واگن آویزان کنید که روی آن نوشته شده است “فقط راه بیفت” کودک را در واگن قرار دهید و در حالی که مهمانان هورا می کشند و دست تکان می دهند، او را به دور اتاق بکشید.

پس از اولین سواری، از کودکان دیگر بخواهید به صف بایستند، یا چند واگن بیاورید و از والدین دیگر بخواهید تا به بچه ها کمک کنند و به آنها سواری دهند.

 

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: