بر اساس طالع بینی، بیشتر مرتب هستید یا بهم ریخته؟(بهار و تابستان)

خانه های ما و نحوه مراقبت از آنها غالباً خوب یا بد، بازتابی مستقیم از شخصیت ماست. اگرچه همه ما دوست داریم بگوییم که افرادی مرتب هستیم، اما می دانیم که همیشه اینطور نیست. بعضی از افراد احساس می کنند نمی توانند کار کنند مگر اینکه همه چیز غبارروبی شود ولی عده ای می گذارند ظرف ها برای چند روز در ظرفشویی بماند.

در ادامه، براساس ماه تولد، به شما می گوییم از کدام دسته هستید.

فروردین

هرچیزی می تواند به هر طریقی برای شما پیش بیاید، این فقط به آنچه در زندگی شما می گذرد بستگی دارد. شما کارهای خانه را بر بیرون از خانه رفتن با دوستان خود اولویت می دهید، زیرا زندگی کوتاه است و شما می خواهید آن را به بهترین شکل ممکن تجربه کنید. با این حال، گاهی تمایل دارید بدون توقف کار کنید، به خصوص هنگامی که فقط در خانه نشسته اید. بنابراین غیرمعمول نیست اگر احساس بی حوصلگی می کنید یک نظافت کامل انجام دهید، حتی اگر اوضاع بهم ریخته باشد، طولی نخواهد کشید که خیلی سریع مرتبش کنید.

اردیبهشت

شما برای ظاهر اهمیت خاصی قائلید که خانه شما را نیز شامل می شود. شما تلاش زیادی می کنید تا از خود مراقبت کنید و خانه شما جاییست برای همین مقصود، زیرا اگر همه چیز در اطراف شما به هم ریخته باشد نمی توانید آرام باشید. شما می خواهید آرام باشید و به کسی اجازه قضاوت ندهید که شما را بی اعصاب خطاب کند.

خرداد

شما همیشه نیت خیر دارید – واقعاً دارید. ممکن است خود را در شستن لباس های شسته شده مشاهده کنید، اما ناگهان یک تماس تلفنی دریافت می کنید. یا شروع به شستن ظرف ها می کنید و اعلانی ظاهر می شود که باید بخوانید. مثل یه چشم بهم زدن، روز دیگری سپری شده و اوضاع در خانه شما آنطور که می خواستید پیش نرفته است. این معمولاً برای شما عادی است، مگر اینکه در خانه خود مهمانی را میزبانی کنید و انگیزه لازم را برای نظم بخشیدن به شما ایجاد می کند. اما در غیر این صورت؟ زندگی فقط حواس پرتی زیادی دارد و احتمالاً هنگام مرتب کردن، توجه شما به جای دیگری جلب خواهد شد.

تیر

شما در همه موارد فرد راحتی هستید، اما نه فقط برای خودتان. شما می خواهید افرادی که به خانه شما می آیند نیز راحت باشند. ترجیح می دهید نشسته باشید و آرامش داشته باشید، نه اینکه سطوح را بسابید، اما معمولاً هر طور که شده خانه خود را مرتب نگه می دارید. این کارها به شما اطمینان می دهد که اگر کسی به سر زده به خانه شما بیاید، با جمع و جور کردن چند نقطه خانه مرتب شده. شما می خواهید خانه باز و میزبان باشد، و بخشی از این مفهوم برای شما این است که مطمئن شوید وسایلتان خیلی نامرتب نیستند.

مرداد

دوست دارید احساس خوبی ایجاد کنید، اما معمولاً این کار را به شخصیت خودتان واگذار می کنید. شما به هیچ وجه کثیف نیستید، اما خانه شما به احتمال زیاد آشفته و کمی نا منظم است. زندگی شما بسیار سریع (همیشه کاری برای انجام یا شخصی را برای دیدن دارید) است، بنابراین اطمینان از اینکه همه چیز مرتب است، همیشه اولویت اصلی را ندارد. شما یک خانه قابل نمایش دارید و به راحتی و بدون دردسر زیاد می توان آن را تمیز کرد، اما تلاش می کنید وقت خود را برای انجام این کار اختصاص ندهید.

شهریور

شما فقط مرتب نیستید، شما بشدت تمیز هستید. آنقدر همه چیز را خوب تمیز میکنید که کسی با دستکش سفید هم نمی تواند غباری در خانه پیدا کند. شما دوست دارید همه چیز در جای خود منظم و کاملاً تمیز باشد. اگر شما امر کنید، هیچ کس هرگز خانه شما را بهم نمیریزد.

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: