بهترین مکان برای قهوه ساز

 

عاشق قهوه هستید؟ این مطلب برای شماست!

 

اگه از افرادی که به قهوه علاقه دارن و هر روز قهوه میخورن بپرسین، متوجه میشید که جایگذاری قهوه ساز توی فضای آشپزخونه چقدر میتونه مهم باشه و البته کار آسونی هم نیست! توی این پست، مهسان چندتا راهکار خوب داره تا این جایگذاری رو آسون کنیم و بهترین ترکیب آشپزخونه رو داشته باشید.

به لطف مدرن شدن وسایل و وجود سبک مینیمال، به راحتی میتونید یه قهوه ساز با رنگ مشکی یا بدنه ی استیل و فرم ساده تهیه کنید تا با وسایل دیگه به خوبی ست بشه. ولی اگه پیچیدگی و تنوع توی وسایلتون زیاد باشه بیشتر از بقیه این مطلب به دردتون میخوره!

 

قهوه ساز رو در دسترس قرار بدین

به جای اینکه قهوه‌ساز رو بذارید گوشه‌ی خلوت آشپزخانه، اون رو نزدیک به سینک قرار بدید. چون وقتی عجله دارید و قهوه ساز آب نداره، باید سریع محفظه رو پر کنید.

 

نکته: یه گلدون زیبا بذازید کنار دستگاه تا یه تقسیم بصری خوب اشته باشید، اینجوری ترکیب رنگی فضا هم تامین میشه.

 

خداحافظی با بهم ریختگی

شاید بهترین راه به نظرتون این باشه که متعلقات قهوه ساز رو بذارید توی کابینت، در بهترین حالت کابینتی که نزدیک دستگاه باشه، اما باید بگم که کارهای بهتری هم میشه کرد، البته با یه کم خلاقیت!

بیاید از یه تخته ی چوبی یا سنگ مرمر کنار دستگاه استفاده کنیم و متعلقات دستگاه رو روی اون بچینیم.  با سلیقه ی خودتون طرح و بافت این سینی رو انتخاب کنید.

 

 

هویت مواد رو حفظ کنید

یه راه حل ساده برای ارتقاء فوری آشپزخونه چیه؟ از ظروف شیشه ای و شفاف برای نگه داری مواد استفاده کنید، اینجودی لازم نیست کلی دنبال شکر بگردید چون داخل ظرف رو راحت میبینید و این کار سرعت قهوه درست کردن شما رو بالا میبره.

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: