نکاتی برای جلوگیری از سر خوردن تشک تخت

 

 

هیچ کس تشک لغزنده نمیخواد. اگه با این مشکل مواجهید، این نکات رو برای جلوگیری از حرکت تشک در نظر بگیرید و دوباره به یه خواب خوب شبانه سلام کنید.

 

جاروبرقی زیر تشک

تجمع گرد و غبار و کثیفی در واقع می تواند باعث شود تشک شما از جای خود خارج شود، پس آن را با جاروبرقی تمیز کنید. جاروبرقی‌های دارای برس برای تمیز کردن کامل ناحیه، بهترین کار را دارند، اما اگر آن ضمیمه را ندارید می‌توانید از جاروبرقی معمولی استفاده کنید. تشک خود را برگردانید و زیر آن را کاملا تمیز کنید تا از گرد و غبار خلاص شوید.

همچنین باید کف زیر تخت خود را جاروبرقی بکشید، زیرا گرد و غبار و کثیفی در آنجا نیز می توانند باعث لیز خوردن شوند. حتی اگر تشک شما کشویی نیست، باید زیر تخت خود را به طور منظم جاروبرقی بکشید تا از تجمع خاک یا گرد و غبار که می تواند باعث ایجاد این مشکل شود جلوگیری کنید.

 

از تشک های لاستیکی استفاده کنید

تشک‌های لاستیکی از سر خوردن تشک شما نیز جلوگیری می‌کنند. تشک لاستیکی را بین تشک و چارچوب تخت قرار دهید. اگر تشک شما شروع به سر خوردن کند، تشک لاستیکی آن را در جای خود نگه می دارد.

 

پد ضد لغزش را امتحان کنید

پد های ضد لغزش مانند تشک های لاستیکی کار می کنند. پد ضد لغزش بین تشک و چارچوب تخت خود بچسبانید تا از هرگونه حرکت جلوگیری کنید. می‌توانید پدهای ضد لغزش را در اکثر فروشگاه‌های لوازم خانگی خریداری کنید.

 

 

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: