تمیز کردن داخل ماشین لباسشویی

نگهداری های عمومی شامل خشک کردن داخل ماشین لباسشویی و نیز خشک و تمیز کردن لاستیک دور در ماشین لباسشویی از توصیه های عمومی نگهداری از ماشین است اما گاهی این کافی نیست و بوی بد آزاردهنده ای از داخل ماشین لباسشویی خبر از آلودگی جدی می دهد. در این هنگام سه راهکار به شما پیشنهاد می کنیم.

راهکار اول: یک چهارم فنجان جوش شیرین را به همراه یک چهارم فنجان آب مخلوط کرد سپس آنرا در قسمت پودر ماشین لباسشویی می ریزیم و آنگاه با حرارت بالای آب بدون آنکه لباس یا چیز دیگری در ماشین قرار دهیم برای نیم ساعت در حالت شستشو قرار می دهیم و سپس ماشین آبکشی و خشک می کنیم.

راهکار دوم: در این راهکار دو فنجان سرکه سفید را در قسمت پودر ماشین لباسشویی ریخته و یک دور شستشوی ماشین به مدت نیم ساعت با حرارت بالا را انجام می دهیم. در این صورت نیز به یاد داشته باشید که لباس یا چیزی در ماشین نباشد. پس از آنکه شستشو پایان یافت آبکشی و سپس ماشین را خشک کرده و تمیز می کنیم.

راهکار سوم: در این راهکارمخلوطی از یک قسمت آب و یک قسمت سرکه سفید تهیه کرده و داخل تانک ماشین لباسشویی و لاستیک دور در ماشین را می شوییم و سپس یک دور آبکشی و خشک می کنیم. برای شستشو یک دستمال میکروفایبر را به مخلوط آب و سرکه آغشته کرده و محکم داخل تانک ماشین و روی لاستیک دور در ماشین می کشیم تا کاملا لکه ها و آثار احتمالی آلودگی پاک شود.

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: