تمیز کردن فرش بدون جاروبرقی

برای تمیز کردن یه اتاق فرش شده یا حتی یه فرش بزرگ، بیشتر ما به جاروبرقی متوسل میشیم. اما وقتی  جاروبرقی نداریم، خرابه یا بچه خوابه و نمیخواید سر و صدا کنید.

 

جارو، خاک انداز و کمی تلاش، کثیفی و زباله را از روی فرش پاک می کند. جارو باید دارای موهای سفت مانند ست جاروب فانتزی مهسان باشد تا به طور موثر خاک را از روی توده فرش جدا کند. برای کاهش نیاز به خم شدن، جاروب های مهسان دارای دسته های بلند هستند.

از یک انتها یا گوشه فرش شروع کنید تا همه ی قسمت ها جارو شود. از ضربات کوتاه و سریع استفاده کنید. اگر زباله‌ها شروع به انباشته شدن کردند، قبل از اینکه به پایان کار برسید، آن‌ها را خاک انداز بکشید.

 

نکته

استفاده از جارو باعث می شود گرد و غبار آزادانه در هوا شناور شود و به عنوان آخرین کار باید مبلمان و قفسه ها را گردگیری کنید.

 

فرچه اطویی با موهای سفت

استفاده از یک برس اسکراب با موهای سفت، گرد و غبار و زباله ها را به طور موثری از بین می برد. بهتر است فرش به بیرون منتقل شود و روی یک تکیه گاه محکم آویزان شود. از بالا شروع کنید و با استفاده از ضربات کوتاه و سریع، به طور روشمند به سمت پایین سطح پرز فرش بروید. زمانی که فرش را تمیز می‌کنید، موها و مواد زائد را از برس تمیز کنید.

 

 

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: