جابجایی منزل در شرایط بحرانی!

 

جابجایی سخته و وقتی یه استرس عاطفی مثل طلاق، مرگ یا از دست دادن شغل اضافه بشه، جابجایی در این مرحله از زندگی ممیتونه یه نقطه شکست باشه. یادتون باشه، شما فقط به یه خونه جدید نقل مکان نمیکنید، بلکه به یه زندگی جدید منتقل میشید.

اگر در چنین شرایطی هستید، برخی موارد می توانند در این زمان بسیار دشوار و تغییرات بزرگ به شما کمک کنند.

  • حداقل کردن

معمولاً ، وقتی شخصی در حال جابجایی است ، پیشنهاد می کنیم که از همه چیزهایی که در سال گذشته استفاده نکرده اند خلاص شود تا میزان وسایل مورد نیاز خود را به حداقل برساند.

از طرفی وقتی احساسات درگیر باشند، چیزهای شخصی ما باعث دلگرمی و احساس امنیت بیشتری می شوند. برای کمک به گذراندن شرایط، هر چیز لازم دارید، بردارید.

  • سعی کنید تصمیمات عجولانه نگیرید

اگرچه خوب است که به احساسات خود گوش دهید، بیرون انداختن ماشین ظرفشویی به این دلیل که همسر سابق شما آن را برای سالگرد خود برای شما خریده است، منطقی نیست. قبل از اینکه همه چیزهایی را که به یک خاطره بد متصل شده اند بیرون بیاندازید (عکس نکته قبل)، فکر کنید آیا این چیزی است که واقعاً نمی توانید با آن زندگی کنید. اگر واقعاً نمی توانید از آن خلاص شوید.

اگر با خارج شدن شئ از زندگی، احساس بهتری خواهید داشت، بهتر است آن را بفروشید ، اهدا کنید.

  • کمک بخواهید

غرور ما گاهی اوقات چنین مانعی ایجاد می کند و باعث می شود احساس کنیم می توانیم به تنهایی از پس شرایط برآییم. جابجایی یکی از سخت ترین کارهایی است که شما می توانید انجام دهید. بنابراین، از درخواست کمک خجالت نکشید. اطرافیان شما اغلب هنگام تماشای مبارزه شما احساس ناتوانی می کنند اگر از آنها بخواهید کاری برای شما انجام دهند نه تنها به شما کمک می کند بلکه می تواند احساس مفید بودن را نیز برای آنها ایجاد کند. همه برنده می شوند!

  • با خودت خوب باش

شروع یک زندگی جدید از نظر روحی و جسمی خسته کننده است. در این مدت با خود خوب باشید. اگر خسته هستید، یک خواب خوب داشته باشید. اگر می خواهید تنها بمانید، به خودتان برسید. موهای خود را حالت دهید یا ماساژ بگیرید یا یک یا دو فیلم تماشا کنید. با این کار به خود اجازه بهبود می دهید.

به یاد داشته باشید، احساس تخلیه خواهید شد. این بخشی از روند است، پس سخت نگیرید، کمک بخواهید، با کسی صحبت کنید. نفس عمیق بکشید، کودکان خود را در آغوش بگیرید و بدانید که زندگی شما بهتر خواهد شد، فقط زمان می برد.

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: