درباره ی میزهای اتو بیشتر بدانیم

 

درسته که بعضیا بدون میز اتو هم راحت کارشونو انجام میدن، اما میز اتو کار رو واقعاً آسون میکنه، به خصوص لبه های منحنی لباس ها که روی قسمت تیز جلویی میز راحت اتو میشن.

 

میز اتو

یک میز است که توسط یک پد پارچه ای پوشانده می شود که یا با گیره، کش یا نخ به تخته محکم می شود، بنابراین نباید این پد حرکتی داشته باشد یا باعث شود پارچه روی آن کشیده شود.

سه نوع میز اتو وجود دارد: مدل ایستاده، میز کوچک و میز اتوی توکار دیواری.

 

میز اتو ایستاده

یک میز اتو ایستاده معمولاً دارای ساختاری فلزی با مکانیزم ارتفاع قابل تنظیم است، بنابراین می توانید آن را در حالت ایستاده یا در حالت نشسته در جایی که راحتید تنظیم کنید. این نوع میز اتو بهترین سطح را به خصوص هنگام استفاده از اتو بخار ارائه می دهد.

 

تخته های اتو کوچک

از نظر طراحی کوچکتر و بدون تنظیم ارتفاع است و برای خانه های کوچکتر مفید است. این تخته های جمع و جور گاهی اوقات دو طرفه هستند و دو اندازه مختلف را ارائه می دهند.

 

میز اتو توکار

یک میز اتو توکار برای فضای کمی اشغال میکند، در کابینت دیواری خود بسته شده و دور از دید قرار می گیرد. نصب مدل‌های میز اتو توکار متفاوت است، اما اغلب می‌توان آن‌ها را به راحتی بین دیوارها نصب کرد، زیرا از نظر طراحی دارای عمق کم هستند.

این توکارها ممکن است همراه یا بدون روکش های پد دار عرضه شوند و برخی با لوازم جانبی اضافه شده مانند قفسه آویز یا صفحه آهنی عرضه می شوند.

 

پد اتو را جایگزین کنید

نوع دیگری از سطح اتو که برای بسیاری جذاب است، پد اتو است. برخی از مدل‌ها با آهن‌ربا طراحی شده‌اند، بنابراین می‌توان آن‌ها را روی خشک‌کن قرار داد تا محل مناسبی برای اتو کردن باشد. همچنین می توان آن را روی پیشخوان برای اتو قرار داد. اینها برای کسانی که فضای محدودی دارند ایده آل هستند.

 

بهتر است سطح این میزها قبل از هر بار استفاده با گردگیر میکروفایبر مهسان گرد گیری شود، تا غبار را به لباس ها انتقال ندهد.

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: