در ۱۵ دقیقه سرویس‌های بهداشتی را پاک کنید!

احتمالا یکی از پر رفت آمدترین مکان ها در منزل شما دستشویی و سرویس بهداشتی است که مهمان های شما هم ممکن است از آن استفاده کنند و یا حتی در ذهن خود مهارت های خانه داری شما را با دیدن سرویس بهداشتی قضاوت کنند. این ترفندها به شما کمک میکنند تا در 15 دقیقه یا شاید هم کمتر فضا را پاک و مرتب کنید.

۱-سطل زباله و احتمالا سبدی که در آن لباس‌های کثیف را نگه داری می‌کنید حتما خالی‌ کنید.

 ۲-ابتدا سیفون را بکشید،مقداری مایع سفید کننده بر روی دیواره های دستشویی بریزید سپس با یک برس توالت شوی دیوار‌ه ها و لبه ها را خوب شست و شوی دهید.بگذارید سفید کننده کار خود را انجام دهد سپس به سراغ کار بعدی بروید.

 ۳-بطری اسپری را با نسبت مساوی از آب و سرکه پر کنید. می توانید از دستمال های میکروفایبر مهسان کمک بگیرد و محلول را بر روی دستمال اسپری کنید.محل نگاه داری صابون و خمیر دندان،کانتر و سینک دستشویی،جای لکه‌های آب،پشت مخزن توالت و همینطور اطراف صندلی توالت را با دستمال آغشته به محلول خوب پاک کنید.

 ۴-به جای تلنبار کردن حوله‌های استفاده شده از یک حوله کوچک تازه استفاده کنید و مطمئن باشید که  میهمان شما در صورت استفاده از سرویس بهداشتی حتما از آن حوله کوچک استفاده خواهد کرد. حتی اگر اسپری مخصوص برای خوش بوی کردن حوله‌ها را ندارید یک اسپری بدن یا عطری که بوی تندی نداشته باشد می تواند کار مشابه را انجام داده و به شما کمک کند که حوله را خوش بوی کنید.

 ۵-حالا وقت رسیدگی به زمین است،احتمالا قالیچه، پادری یا حصیری که روی زمین گذاشته اید را برداشته و تکان دهید، اینگونه به نظر می آید که انگار به تازگی آن را جارو کرده بوده اید و چون معمولان خاک و مو بر روی زمین و در کناره ها و گوشه های اتاق جمع می شود، با یک دستمال یا حوله مرطوب آن ها‌ را پاک کنید. حالا وقتی‌ میهمان شما می‌خواهد از سرویس بهداشتی استفاده کند دیگر دست پاچه نمی شوید و با اعتماد به نفس مسیر سرویس بهداشتی را به میهمان خود نشان می‌دهید.  ​

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: