رنگ آمیزی قاب آینه با اسپری

 

توی این روزای آخر سال خیلی خوبه که همه چیز نو باشه. رنگ آمیزی قاب آینه خیلی آسونه و آیینه رو دوباره نو میکنه. این تغییر رو انجام بدید اگه خوب نشد اونوقت برید و برای خرید آیینه ی جدید توی بازار بگردید.

 

 

ملاحظات ایمنی

مانند هر پروژه نقاشی، حواستون به تهویه ی مناسب باشه، توی هوای آزاد یا گاراژ یا پاسیو رنگ آمیزی رو انجام بدید.

 

نکته

اسپری رنگ برای این پروژه بهترین گزینه است. آثار موهای قلمو روی قاب میماند. برای بهترین نتیجه قاب های چوب، فلز یا لمینت را اسپری کنید.

 

آماده سازی قاب

قابی را که قرار است نقاشی کنید روی روزنامه یا مقوا قرار دهید تا مطمئن شوید که رنگ شما به طور تصادفی روی زمین نمیریزد. سپس، قاب را با یک دستمال میکروفایبر مرطوب و صابون و آب گرم تمیز کنید، و بعد با دستمال خشک کن میکروفایبر خشک کنید.

 

سنباده زدن

اگر قاب شما صیقلی نیست و سطحش آماده ی رنگ نیست، با یک سنباده ی قوی روی آن بکشید تا به کیفیت کار کمک شود.

 

پوشاندن آینه

برای اینکه آینه ی شما به رنگ آلوده نشود، آینه را در بیاورید یا با روزنامه و چسب آن را بوشانید.

 

آستری بزنید

برای چسبندگی بهتر، ابتدا یک لایه ی آستری بزنید.اگر رنگ شما تیره است، آستری خاکستری و اگر رنگ شما روشن است آستری نزدیک به سفید بزنید، اجازه دهید برای چند ساعت بماند بعد اسپری اصلی را بزنید.

 

حالا رنگ اسپری را در دو مرحله بزنید و بین هر لایه اجازه دهید خشک شود. زمان خشک شدن از محصولی به محصول دیگر متفاوت است، بنابراین دستورالعمل های روی قوطی اسپری رنگ خود را بررسی کنید تا زمان خشک شدن مناسب را برای خود تعیین کنید.

 

حالا نوبت آن است که قبل از خشک شدن رنگ، مقوا و نوار چسب ها را جدا کنید، چون چسب ها ممکن است رنگ خشک شده را بلند کنند. پس تا رنگ تازه است نوار چسب ها را جدا کنید.

 

اجازه دهید قاب رنگ شده یک شب بماند تا کاملاً خشک شود.

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: