شستن دستمال‌های میکروفایبر

۱- برای شستتن با ماشین لباسشویی دستمال میکروفایبر را به تنهایی در ماشین انداخته و با دمای متوسط و استفاده از پودر ماشین لباسشویی برای مدت نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه بشویید و آبکشی نمایید. سپس ماشین لباسشویی را روی خشک کن تنظیم کرده و دستمالها را خشک کنید یا آنها را در معرض هوا قرار دهید تا خشک شوند.

۲- برای شستشو با دست از خمیر جوش شیرین (مخلوط جوش شیرین با کمی آب) استفاده کنید. به این صورت که مخلوط جوش شیرین با آب را که شکل خمیری  دارد روی دستمالها بمالید و بمدت نیم ساعت آنها را کناری بگذارید تا کاملا چربی و آلودگیها را پاک کنند. سپس ظرف حاوی دستمالها و جوش شیرین خمیری را از آب گرم پرکرده و کمی مایع ظرفشویی به آن اضافه کنیم. سپس دستمال را خوب شسته و در آب تمیز و ولرم آبکشی نمایید. در آخر به آب کمی آب لیموی تازه اضافه کنید تا دستمالها براق و تمیزتر دیده شوند برای خشک کردن آنها را در معرض هوا قرار دهید.

۳- اگر دستمال‌های میکروفایبر خیلی چرب و چرک آلودند آنها را یک شب در آب داغ و مایع ظرفشویی خیس کنید، سپس روز بعد آبکش کرده و در پودر لباسشویی بشوئید و پس از آبکشی مجدد آنها را در معرض هوا خشک کنید.

از انجام این سه کار در ارتباط با محصولات میکروفایبر (چه دستمالها، چه حوله ها و چه زمین شوی ها ) بپرهیزید: اول آنکه هرگز آنها را در محلولهای سفید کننده قرار ندهید. اینکار خاصیت میکروفایبری آنها را از بین می برد.هم آنکه هرگز از نرم کننده ها در مراحل مختلف شستشو و آبکشی استفاده نکنید. اینکار نیزصدمه زیادی به خاصیت میکروفایبری محصولات وارد میکند. آخرین نکته آنکه هرگز آنها را اتو نکنید یا برای خشک کردن روی وسایل حرارتی مثل بخاری قرار ندهید.

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: