فرمان و صندلی ها را ضد عفونی کنید

 

با دستمال مرطوب ضدعفونی کننده، میکروب ها و باکتری ها رو از روی فرمان و دکمه های تعویض دنده پاک کنید و با یک دستمال میکروفایبر تمیز خشک کنید.

صندلی های چرمی اتومبیل

اگر صندلی های اتومبیل چرمی دارید، از سری باریک جاروبرقی استفاده کنید تا گرد و غبار و آلودگی دوخت و ناحیه اتصال پشتی و صندلی های پایین را با دقت پاک کنید. هر صندلی را با یک تمیز کننده چرمی تجاری یا محلول آب و صابون زین پاک کنید.

پس از تمیز کردن صندلی، استفاده از نرم کننده چرمی را برای بازگرداندن لطافت و درخشندگی در نظر بگیرید.

صندلی های پارچه ای

برای صندلی های پارچه ای اتومبیل، هر صندلی را به خوبی جاروبرقی کنید. مناطق دارای لکه های زیاد را با کمی تمیزکننده لوازم داخلی و یا دستورالعمل های مربوط به نوع لکه پاک کنید. برای لکه های رنگی، یک خمیر از سفید کننده پایه اکسیژن و کمی آب درست کنید. خمیر را روی محل لکه شده بمالید و بگذارید حداقل یک ساعت قبل از جارو برقی، بماند.

 

پس از پاک شدن لکه های عمیق، دستورالعمل های تمیزکننده را برای کل صندلی دنبال کنید. با استفاده از یک اسکراب برای تمیز کردن پارچه و سپس از یک دستمال میکروفایبر مهسان آغشته به آب برای پاک کردن و تمیز کردن مواد شوینده استفاده کنید.

در صورت لزوم مراحل را تکرار کرده و اجازه دهید تا صندلی ها در هوا خشک شوند.

کمربندهای ایمنی را تمیز کنید

فراموش نکنید که کمربند ایمنی خود را تمیز کنید. برای تمیز کردن بندهای پارچه ای از پاک کننده مبلمان استفاده کنید تا لکه ها پاک شود. اتصال دهنده های فلزی و بست های قالب را با یک دستمال میکروفایبر مرطوب پاک کنید.

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: