فضای زیر میز و روش های نظم دهی

یکی از فضاهای ضروری خونه های ما، یه گوشه از خونه ست که میز گذاشتیم و دفتر خونگی ما رو تشکیل میده، این فضا به هماهنگی زیادی نیاز داره و باید همیشه مرتب بمونه.

با ایده های مهسان در این پست میتونید کلی ایده ی هوشمندانه برای ذخیره سازی و مرتب کردن فضای میزتون بدست بیارید.

 

جعبه های درب دار

جعبه‌های درب دار زیبا به دلایل مختلف راهی عالی برای اضافه کردن فضای ذخیره‌سازی در زیر میز هستند. میتونید اونها رو روی زمین قرار بدید و چون بزرگ هستن گم نمیشن و به راحتی قابل جابجایی هستن. اگه درب داشته باشن محتویان داخلی هم حفض میشن هم دیده نمیشن و مرتب به نظر میان. راستی میتونید با برچسب های زیبا اونها رو برای دسته بندی آماده کنید.

 

 

از سبدهای حصیری استفاده کنید

از عناصر بافتنی استفاده کنید و فضای زیر میز رو زیبا کنید، یک عنصر تزئینی و بافتی را وارد کنید و با یک سبد حصیری فضای ذخیره سازی اضافی زیر میز خود اضافه کنید. حصیر ماده ای محکم و بادوامه که به راحتی آسیب نمیبینه، پس تا سالها برای شما کار میکنه، از اون برای نگهداری لوازم اداری اضافی، کابل های کامپیوتر و شارژرها، یا اسنادی که میز شما رو شلوغ میکنن، استفاده کنید.

 

 

 

سبد دسته دار تهیه کنید

سبد دسته دار یه ابزار مفیده که میز شما رو بدون شلوغی و تمیز نگه میداره. دسته ها حمل سبد رو آسون تر میکنه و قسمت بالای اون گشاد تره و خیلی سریع و راحت میتونید وسایل رو از داخلش بردارید و بذارید و نیازی به در آوردن یا باز کردن کشویی نیست.

 

 

از قفسه مجله استفاده کنید

از یه قفسه ی مجله برای نگه داری اسناد در زیر میز استفاده کنید و اونها رو بایسگانی کنید. این راه خیلی مقرون به صرفه، سریع و قابل جابجایی هست تا در صورت لزوم اون رو بیرون بکشید یا بچرخونید. ای ابزار رو در انواع مختلف چوبی و فلزی میتونید پیدا کنید.

 

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: