فنگ شویی اتاق خواب با گیاهان

 

فنگ شویی یه هنر باستانیه که به محیط شما توجه داره و اون رو به دنیای طبیعی متصل می کنه، تا بتونیم با همه چیز در اطرافمون هماهنگ باشیم. شروع با اتاق خواب و کار با گیاهان 2 تا از راحت ترین کارها در بحث فنگ شویی و بهبود زندگی شما است.

 

گیاهان راهی ماهرانه برای آوردن دنیای طبیعی به فضای داخلی خانه شما هستند تا بتوانید از مزایای طبیعت بهره مند شوید. گیاهان موجود در فنگ شویی نشان دهنده انرژی زندگی، سرزندگی، ترمیم و رشد هستند. آنها همچنین بیانگر عنصر چوب هستند که یکی از پنج عنصر مورد استفاده در فنگ شویی است. عنصر چوب همچنین حرکت، مهربانی و انعطاف پذیری را به ارمغان می آورد.

 

نحوه استفاده از گیاهان در اتاق خواب

یکی از راه های استفاده از گیاهان در اتاق خواب برای فنگ شویی خوب این است که به نقشه فنگ شویی باگوا نگاه کنید. فنگ شویی باگوا یک نقشه انرژی است که می تواند روی خانه شما اجرا شود، اما بسیاری از مردم نمی دانند که شما می توانید آن را فقط روی یک اتاق قرار دهید. برای انجام این کار، شما باید رو به روی در ورودی اتاق خواب خود بایستید و قسمت پایینی نقشه باگوآ را با درب اتاق خواب خود تراز کنید(در مورد جایگذاری نقشه باگوا در پست قبل توضیح داده شده است). به طور کلی، می توانید گیاهی را در قسمت اتاق خواب خود قرار دهید که دوست دارید آن را تقویت و فعال کنید.

مناطق باگوآ و آنچه نشان می دهند:

 

  • حوزه خانوادگی: منطقه خانواده، که در زبان چینی به آن ژن می گویند، به خانواده و همچنین آغازهای جدید مربوط می شود. اگر می خواهید هماهنگی بیشتری در خانواده خود ایجاد کنید، یا اگر می خواهید در شروع پروژه های جدید از حمایت بیشتری برخوردار باشید، می توانید گیاه را در اینجا قرار دهید.

 

  • منطقه ثروت: مربوط به فراوانی و رفاه است. اگر می خواهید رشد سریع تر، پایدار و قوی تری در شکوفایی خود مشاهده کنید، می توانید یک گیاه قوی پیدا کنید و از آن به خوبی مراقبت کنید. ممکن است بخواهید به دنبال یک درخت زیبا با ریشه های عمیق باشید و مطمئن شوید که این درخت چیزی است که می توانید از آن مراقبت کنید.

 

  • منطقه شهرت: به نحوه دیده شدن شما مرتبط است و عنصر آن آتش است. افزودن عنصر چوب در اینجا به شکل یک گیاه می تواند آتش را در این منطقه تغذیه کند، که می تواند از نحوه دیده شدن شما در جهان پشتیبانی کند تا شناخته شده باشید و نادیده گرفته نشوید.

 

  • منطقه روابط و ازدواج: به روابط و مشارکت ها مربوط می شود. اگر می خواهید یک رابطه عاشقانه ایجاد کنید، رابطه عمیق تری با مادر خود برقرار کنید یا از نیروی زنانه بیشتری دعوت کنید می توانید یک گیاه در اینجا اضافه کنید.

 

  • منطقه کودکان: علاوه بر کودکان، این منطقه به تکمیل هم متصل است. اگر برای تکمیل پروژه به کمک احتیاج دارید، یا می خواهید از فرزندان خود به نحوی ظریف حمایت کنید، سعی کنید گیاه را در اینجا قرار دهید.

 

  • منطقه افراد مفید: اگر می خواهید افراد مفید و حامی بیشتری را به زندگی خود دعوت کنید، می توانید گیاهی را به منطقه افراد مفید اضافه کنید که به آن کیان نیز گفته می شود. این زمینه همچنین می تواند به شما در جذب نیروی مردانه تر و یا تقویت رابطه خود با پدر کمک کند.

 

  • حوزه شغلی: حوزه شغلی که در زبان چینی کان نامیده می شود نیز به خرد و مسیر شما در زندگی مربوط می شود. اگر می خواهید حرفه خود را پرورش دهید، سعی کنید گیاهی را در این قسمت از اتاق خواب خود قرار دهید.

 

  • حوزه دانش: با مهارت ها، معنویت و پرورش خود ارتباط دارد. اگر می خواهید بر توسعه مهارت ها یا تمرینات معنوی خود کار کنید، ممکن است بخواهید در اینجا گیاه بگذارید.

 

نحوه انتخاب و مراقبت از گیاه

مهم نیست که کجا اتاق خواب خود را قرار می دهید، مطمئن شوید که چیزی را انتخاب کرده اید که بتوانید به درستی از آن مراقبت کنید و در شرایط اتاق خواب شما رشد کند. اگر مثلاً گیاهی را انتخاب کنید که عاشق نور خورشید است و فقط یک پنجره کوچک در اتاق خواب خود دارید، انتخاب چندان خوبی نخواهد بود! گیاهان مختلف در مواردی مانند آبیاری، رطوبت و کود به چیزهای متفاوتی نیاز دارند.

اگر مطمئن نیستید از کدام گیاهان شروع کنید، پتوس انتخاب خوبی است و سازگاری زیادی دارد.

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: