لاک ناخن خشک و دیوار رنگ شده

 

 

 

لکه را با الکل ایزوپروپیل درمان کنید

مقدار کمی الکل ایزوپروپیل را در یک کاسه کوچک بریزید. پنبه ای را به الکل آغشته کنید و لبه های لکه لاک ناخن را بکشید. از یک پنبه ی تازه استفاده کنید زیرا رنگ لاک ناخن از دیوار به سواب منتقل می شود.

این کار به زمان و صبر زیادی نیاز دارد. کار را از لبه ها به داخل ادامه دهید تا از پخش شدن لکه جلوگیری کنید تا زمانی که بیشتر لکه از بین برود.

 

لاک ناخن خشک شده را با لاک ناخن شفاف بپوشانید

اگر لاک خشک شده تکان نمی خورد، سعی کنید آن را با لاک ناخن شفاف تازه بپوشانید. لاک ناخن شفاف را مستقیماً روی لاک خشک شده رنگ کنید. اجازه دهید یک دقیقه بماند. لاک ناخن شل شده را با یک پارچه کهنه پاک کنید.

دوباره با لاک مرطوب  اضافه کنید و مراحل را تکرار کنید تا بیشتر رنگ از بین برود و بتوانید به مرحله بعدی شستشوی دیوار بروید.

 

از تیغ استفاده کنید

به آرامی لایه های لاک ناخن را برش دهید. تیغه را روی سطح دیوار صاف نگه دارید و بسیار آهسته کار کنید.

 

هشدار

هنگام استفاده از تیغ، امکان خطا زیاد است. هم ممکن است رنگ روی دیوار را بتراشید و هم به دیوار خشک آسیب دائمی وارد کنید.

 

محلول پاک کننده را مخلوط کنید

در یک کاسه کوچک، یک فنجان آب گرم، چند قطره مایع ظرفشویی و یک قاشق چایخوری پودر بوراکس لباسشویی را مخلوط کنید. خوب هم بزنید تا بوراکس حل شود.

 

دیوار را بشویید

از محلول بوراکس صابونی روی یک اسفنج استفاده کنید تا دیوار و تکه های رنگ باقی مانده را پاک کنید. برای جلوگیری از خیس شدن بیش از حد دیوار، اسفنج را به خوبی بچرخانید و از لمس ملایم استفاده کنید.

اگر آثاری از لاک باقی مانده است، به آرامی دیوار را با یک اسفنج مرطوب ملامینه (پاک کن جادویی) پاک کنید.

 

نکته

همین تکنیک ها برای پاک کردن لاک ناخن از روی دیوارهای رنگ شده را می توان روی سطوح چوبی رنگ شده مانند درهای کابینت، کارهای چوبی و قفسه های حمام استفاده کرد.

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: