لکه بری از چرم سفید

از بین بردن لکه های روغن از چرم سفید

اگر لکه های روغن یا چربی  روی چرم ریخته، آن منطقه را با پودر بچه یا نشاسته ذرت بپاشید. اجازه دهید پودر حداقل چهار ساعت روی لکه بماند. روغن به پودر جذب می شود. پودر را با جاروب یا جاروبرقی بکشید و هر زمان که لازم بود این کار را تکرار کنید تا لکه از بین برود.

 

از بین بردن لکه های جوهر از چرم سفید

هرگونه جوهر مرطوب را با یک دستمال کاغذی سفید پاک کنید. یک پنبه را به ایزوپروپیل (الکل) آغشته کنید. برای جلوگیری از پخش شدن جوهر از لبه خارجی به سمت مرکز، پنبه را روی لکه بمالید. با انتقال جوهر، به سمت قسمت تمیز بروید.

به آرامی کار کنید تا تمام جوهر از بین برود. چرم ممکن است پس از رفع لکه کدر به نظر برسد. از یک نرم کننده چرمی یا مقدار کمی روغن زیتون برای ترمیم سطح استفاده کنید.

 

از بین بردن چروک از چرم سفید

علائم خراش در کفش های چرمی سفید رایج است. می توانید از پاک کننده ملامین برای پاک کردن ملایم علائم استفاده کنید. بسیار مراقب باشید و اسکراب نکنید زیرا می تواند سطح چرم را از بین ببرد.

همچنین می توانید با مخلوط کردن قسمت های مساوی آب لیمو و خامه تارتار، یک خمیر تمیز کننده خانگی تهیه کنید. خمیر را روی ناحیه لکه دار بمالید و بگذارید 30 دقیقه بماند. خمیر را با یک پارچه مرطوب پاک کنید و چرم را با یک دستمال میکروفایبر مهسان پاک کنید. این کار را تکرار کنید تا لکه پاک شود.

برای بازگرداندن سطح چرم و جلوگیری از خشک شدن و ترک خوردن، از نرم کننده چرم استفاده کنید.

از بین بردن لکه های کپک از چرم سفید

اگر محصولات چرمی شما در منطقه ای با رطوبت و درجه حرارت بالا ذخیره  شوند، ممکن است کپک شروع به رشد کند. تمیز کردن منظم برای از بین بردن لکه های غذا و آلودگی می تواند از رشد کپک جلوگیری کند.

برای مناطق کوچک، مراحل حذف توصیه شده را دنبال کنید. برای قالب گسترده، یک متخصص باید چرم را با  روش ضد قارچی درمان کند.

 

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: