لکه های تخم مرغ رنگی عید روی لباس

 

کلید حذف موفقیت آمیز لکه ها اینه که را در اسرع وقت اونها رو رفع کنید. از لذت رنگ  کردن تخم مرغ ها که نمیشه گذشت،پس بهتره برای لکه های رنگی آماده باشیم.

 

لکه را بشویید

در اسرع وقت ناحیه لکه‌دار را با آب سرد بشویید. پارچه را مستقیماً و از پشت زیر شیر آب بگیرید. اگر شیر آب در دسترس نیست، لکه را با پارچه ای آغشته به آب معمولی پاک کنید تا رنگ ضعیف شود. تا زمانی که رنگ دیگری منتقل نشود.

 

رفع لکه

در اسرع وقت، مقداری ماده شوینده مایع لباسشویی سنگین (Tide و Persil حاوی آنزیم های لکه بر کافی برای شکستن لکه هستند) یا یک لکه بر پایه آنزیمی را روی لکه بمالید. لکه بر را با انگشتان خود یا مینی برس دلفین به خوبی روی پارچه بمالید.

 

طبق معمول بشویید

قبل از شستن لباس یا ملحفه رومیزی که معمولاً طبق دستورالعمل‌های برچسب مراقبت انجام می‌شود، اجازه دهید لکه‌بر حداقل 15 دقیقه کار کند.

 

لکه را بررسی کنید

اگر لکه رنگ باقی ماند، پارچه را در خشک کن قرار ندهید. گرمای زیاد می تواند به طور دائمی لکه را ایجاد کند.

 

محلول سفید کننده اکسیژن

اگر لکه هنوز وجود دارد، محلولی از سفید کننده های مبتنی بر اکسیژن و آب گرم تهیه و آن را طبق دستورالعمل های محصول مخلوط کنید.

 

پارچه را خیس کنید

کل لباس را در یک لگن فرو کنید و اجازه دهید حداقل چهار ساعت یا یک شب خیس بخورد. اگر لکه از بین نرفت، این مرحله را با محلول تازه سفید کننده اکسیژن و آب تکرار کنید. وقتی لکه ای باقی نماند، طبق معمول بشویید.

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: