نحوه تمیز کردن صندلی لوبیایی

 

این صندلی ها از سال 1969 توسط شرکت ایتالیایی زانوتا طراحی شده و برای اتاق‌ خواب، اتاق‌های تفریحی و فضاهای نشیمن شیک استفاده میشن.

 

از آنجایی که صندلی‌ لوبیا اغلب برای بچه‌ها و در محل‌های استراحت استفاده میشه، احتمالاً لکه های زیادی داره. روش‌های تمیز کردن به جنس پوشش بیرونی بستگی داره، اما بیشتر اونها رو میشه با وسایلی که احتمالاً در دسترس هستند تمیز کرد.

 

  • لکه ها و لکه های غذا یا گل باید فوراً تمیز شوند تا بهترین نتیجه را به دست آورند.
  • همه انواع روکش های صندلی باید با استفاده از یک دستمال میکروفایبر یا برس داخلی جاروبرقی هر هفته گردگیری شوند.

 

برچسب مراقبت را بخوانید

هر صندلی لوبیایی باید دارای برچسب مراقبت باشد. آن را با دقت بخوانید تا بهترین روش شستشو را تعیین کنید. دستورالعمل های مربوط به دمای آب و خشک کردن را دنبال کنید.

 

آمادگی داشته باشید

قبل از برداشتن پوشش قابل شستشو، یک کیسه زباله در دسترس داشته باشید تا الیاف داخلی را در آن جمع کنید. الیاف احتمالاً در یک کیسه ی آستری قرار دارند. اگر پارگی در آن وجود دارد، نگران نباشید، الیاف را به داخل آستری برگردانید و قسمت پارگی را بدوزید.

 

پیش شستشوی لکه ها

قبل از انداختن پوشش در ماشین لباسشویی، لکه های قابل مشاهده را با یک لکه بر با پایه آنزیمی یا مقداری ماده شوینده لباسشویی سنگین تمیز کنید. از انگشتان خود یا یک مینی برس دلفین برای تمیز کردن پارچه استفاده کنید. پوشش را کنار بگذارید و اجازه دهید پاک کننده حداقل 15 دقیقه کار کند و سپس طبق دستور بشویید.

 

خشک کنید و دوباره سرهم کنید

دستورالعمل های مراقبت برای خشک کردن را دنبال کنید. اگر مطمئن نیستید، با هوا روی بند رخت خشک کنید تا از گرم شدن بیش از حد خشک کن جلوگیری شود. صندلی کیسه لوبیا را دوباره سرهم کنید.

 

جنس چرمی

پوشش بیرونی قابل جدا شدن باشد یا نباشد، چرم را نباید در ماشین لباسشویی انداخت. اگر کیسه ای از چرم مصنوعی یا وینیل دارید، می توانید آن را فقط با یک دستمال میکروفایبر مرطوب و کمی مایع ظرفشویی تمیز کنید.

 

محلول پاک کننده

در یک کاسه کوچک، محلول آب گرم و صابون را مخلوط کنید.

 

چرم را پاک کنید

یک دستمال میکروفایبر را در محلول صابون آغشته کنید. از بالا شروع کنید و روکش چرمی را پاک کنید. میکروفایبر را مرتباً بشویید تا خاک انباشته شده پاک شود.

 

خشک کردن

اجازه دهید چرم در هوا خشک شود، سپس با پیروی از دستورالعمل های محصول، از نرم کننده چرم استفاده کنید تا چرم نرم و لطیف بماند.

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: