نحوه تمیز کردن کیف دستی حصیری

 

خالی کردن و جارو برقی کشیدن

کیف و تمام جیب های داخلی را کاملاً خالی کنید. استفاده از مینی برس مهسان یا لوازم داخلی جارو برقی بهترین راه برای رفع گرد و غبار و آلودگی است.

اگر جاروبرقی شما برس تودوزی ندارد، یک جفت جوراب شلواری قدیمی را روی لوله قرار دهید و از یک نوار لاستیکی برای نگه داشتن آن استفاده کنید.

آستر را تمیز کنید

اگر کیف حصیری دارای پارچه آستری است و آستر قابل جدا شدن است، آن را با دست بشویید و بگذارید قبل از قرار دادن مجدد، کاملا خشک شود.

حصیر را تمیز کنید

برای سطح، یک دستمال میکروفایبر مهسان را کمی با آب مرطوب کنید و خاک را به آرامی پاک کنید.

 

برای ناحیه ای که به شدت کثیف است، چند قطره مواد شوینده ظرفشویی را در 1 فنجان آب گرم مخلوط کنید. یک مسواک قدیمی پیدا کنید و آن را به مخلوط آغشته کنید. محل لک شده را با مسواک صابونی و در راستای دانه نی به آرامی مالش دهید. محل را با یک پارچه سفید تمیز مرطوب پاک کنید تا باقیمانده صابون و خاک شل شده، پاک شود. حصیر را زیاد خیس نکنید.

کیسه را خشک کنید

اجازه دهید کیسه به دور از گرما و نور مستقیم خورشید خشک شود.

 

نکات

  • برای تمیز کردن جوهر از کیف دستی، یک پنبه را به الکل آغشته کنید و به آرامی روی لکه بکشید تا جوهر حل شود و سپس با یک حوله کاغذی خشک پاک کنید. این کار را تکرار کنید تا لکه از بین برود.
  • رفع لکه ها روی کیف دستی حصیری می تواند تقریباً مانند مراقبت از کلاه حصیری باشد. برای لکه روغنی، روی آن را با نشاسته ذرت یا پودر تالک بپوشانید تا لکه جذب شود. چند ساعت صبر کنید و سپس با یک برس موی نرم، پودر را پاک کنید.
  • اگر در برچسب مراقبت آمده است که از شستن کیف در خانه خودداری کنید یا نمی خواهید از آب روی پارچه استفاده کنید ، کیف را به خشکشویی ببرید.
  • برای کمک به از بین بردن بوها ، یک ظرف کوچک را با جوش شیرین پر کنید، آن را داخل کیسه قرار دهید و بگذارید به مدت 24 ساعت بماند تا بوی آن گرفته شود.

 

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: