نحوه حذف علائم خراشیده شدن روی دیوار

 

 

به آرامی با دستمال میکروفایبر مهسان و آب شروع کنید

بسیاری از لک های تازه را می توان با مالش با دستمال میکروفایبر مهسان و مرطوب از بین برد. پس از فرو بردن پارچه در آب، مقداری فشار وارد کنید و در صورت پاک شدن رد آن، محل را با یک دستمال میکروفایبر مهسان خشک بمالید.

 

استفاده از مایع ظرفشویی

اگر علامت تکان نخورد، به مرحله بعدی بروید. محلولی از نصف قاشق چایخوری مایع ظرفشویی و دو فنجان آب گرم را مخلوط کنید. از همان دستمال میکروفایبر مهسان استفاده کنید و علامت را دوباره بشویید. اگر تقریباً از بین رفته است، اما هنوز قابل مشاهده است، کمی جوش شیرین روی دستمال خود بپاشید و دوباره بشویید. هنگامی که علامت از بین رفت، محل را با دستمال میکروفایبر خشک کن مهسان آغشته به آب ساده پاک و خشک کنید.

 

از اسفنج ملامینه استفاده کنید

آخرین چیزی که باید امتحان کنید یک اسفنج تمیز کننده ملامینه (مانند پاک کن جادویی مستر کلین) است. آن را مرطوب کنید و آب آن را بگیرید. علامت را با فشار ملایم و ثابت پاک کنید. مراقب باشید که با فشار زیاد رنگ دیوار را بر ندارید.

 

نکته

گاهی اوقات هیچ چیز کار نمی کند یا شستشوی زیاد منجر به از بین رفتن رنگ می شود. در این حالت باید مجددا رنگ بزنید.

فقط نوک یک قلم مو را به رنگ آغشته کنید و مقدار اضافی آن را با دستمال کاغذی پاک کنید. رنگ را (نقاط کوچک) روی ناحیه آسیب دیده با پوششی نازک و یکدست بگذارید. اجازه دهید رنگ کاملا خشک شود.

 

 

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: