نظافت جواهرات استیل

 

جواهرات از جنس استنلس استیل، از گوشواره گرفته تا ساعت موجوده. جواهرسازان فولاد ضد زنگ رو انتخاب می کنن چون از نقره، طلا یا پلاتین مقرون به صرفه تره. جواهرات استیل ضد حساسیت هستن و برای پوست های حساس مشکلی ایجاد نمیکنن.

 

جواهرات از استیل زنگ نمی‌زنند، اما می‌توانند در اثر آلودگی و خراش‌های کوچک کدر شوند. اگر جواهرات شما درخشندگی خود را از دست داده اند، وقت آن رسیده است که آن را به طور کامل تمیز کنید. جواهرات از جنس استنلس استیل در صورت قرار گرفتن در معرض کثیفی بیش از حد، گریس یا مواد شیمیایی خشن مانند سفید کننده کلر باید بلافاصله تمیز شوند.

 

خیس کنید و به آرامی اسکراب کنید

جواهرات را زیر آب بگذارید و اجازه دهید حدود پنج دقیقه در آب گرم خیس بخورد. این به مایع ظرفشویی زمان می دهد تا شروع به تجزیه خاک کند. پس از خیساندن، از مینی برس دلفین استفاده کنید تا هرگونه خاک قابل مشاهده را به آرامی پاک کنید. به نواحی حکاکی شده یا گوشه ها و برآمدگی های کوچک در یک زنجیره دقت کنید.

 

بشویید و خشک کنید

پس از شستشو، جواهرات را در کاسه دوم آب گرم فرو کنید تا باقیمانده آن آبکشی شود. برای خشک کردن جواهرات از دستمال میکروفایبر خشک کن مهسان استفاده کنید. نظافت را با پولیش قطعه به وسیله ی دستمال میکروفایبر مهسان به اتمام ببرید.

 

تمیز کردن با جوش شیرین

با جوش شیرین و آب خمیری درست کنید و روی استیل بمالید، 5 دقیقه صبر کنید بعد با یک مینی برس دلفین اسکراب کنید. جوش شیرین را بشویید و با دستمال نانوفایبر مهسان خشک کنید.

 

تمیز کردن با خمیر دندان

خمیر دندان به خوبی به عنوان یک پولیش استیل ضد زنگ عمل می کند، محصول غیر ژلی را انتخاب کنید.

دستمال میکروفایبر مهسان را با آب خیس کنید. مقداری خمیر دندان اضافه کنید و به آرامی سطح جواهرات استیل را تمیز کنید.

 

آبکشی و خشک کنید

پس از تمیز کردن، جواهرات را با آب گرم بشویید و مطمئن شوید که تمام خمیر دندان پاک شده است. برای بازگرداندن درخشش، آن را با یک دستمال میکروفایبر خشک کنید.

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: