نظافت روتین مبلمان حصیری

 

مبلمان حصیری با ظاهری شیک، برای دکوراسیون داخلی و خارجی مناسبه. قطعاتش سبک، بادوام و سازگار با محیط زیست هستن ولی باید بدونید که حصیر با قرار گرفتن در معرض گرما یا رطوبت، شکننده میشه و آسیب میبینه، با کمی مراقبت هم تمیز میشه  هم دوامش زیاد میشه.

 

بخاطر تکنیک های ساخت مبلمان حصیری، گوشه ها و سوراخ های زیادی وجود دارد که می توانند گرد و غبار و خاک را جمع کنند. مبلمان باید هر هفته با یک مینی برس مهسان یا گردگیر میکروفایبر مهسان تمیز شده یا جاروبرقی شود. تمیز کردن مرطوب و کاملتر باید ماهانه انجام شود. هرگونه لکه غذا، نوشیدنی یا گل باید فوراً پاک شود.

حداقل سالی یک بار مبلمان را از نظر شکاف در الیاف و رشد کپک بررسی کنید، به خصوص اگر قطعات حصیر در فضای باز بوده اند.

 

دستورالعمل تمیز کردن هفتگی

 

گرد و غبار را حذف کنید

با یک دستمال میکروفایبر یا گردگیر میکروفایبر مهسان استفاده کنید یا جاروبرقی بکشید.

برای از بین بردن گرد و غبار در گوشه ها از فرچه ی اطویی دو کاره مهسان استفاده کنید.

زیر کوسن ها را با ابزار نوک تیز جاروبرقی تمیز کنید.

 

پاک کردن لکه ها

  • اگر لکه غذا، نوشیدنی یا اثر گِل روی حصیر وجود دارد، باید در اسرع وقت تمیز شوند. سعی نکنید این لکه ها را مالش دهید زیرا این کار باعث می شود که ماده به عمق بافته شود.
  • اگر مواد جامد هستند، از قاشق یا چاقوی کره خوری استفاده کنید تا آنها را از چوب حصیری جدا کنید. پس از جدا شدن مواد جامد، از یک پارچه میکروفایبر مرطوب برای پاک کردن ناحیه استفاده کنید و اجازه دهید حصیر در هوا خشک شود.
  • از مینی برس دلفین برای کمک به از بین بردن مواد جامد یا سایر لکه هایی که روی حصیر خشک شده اند استفاده کنید. سپس یک دستمال میکروفایبر را مرطوب کنید و فقط یک قطره مایع ظرفشویی را روی پارچه بریزید. ناحیه لکه دار را پاک کنید و اجازه دهید ناحیه در هوا خشک شود.

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: