نظافت مبل قدیمی

 

اگه از علاقه مندان به صرفه جویی هستید، حتما میدونید که کاناپه های دست دوم، قبل از ورود به داخل خونه باید تمیز بشه. چون اینجوری به صورت ناخواسته میکروب، بو و آفت رو وارد خونه خودتون کردید.

همچنین، می دونید که بچه ها و حیوانات خانگی در انتشار میکروب، خرده ریزها و لکه ها موثر هستند، امروز یه تمیز کننده طبیعی، برای کاناپه پارچه ای رو امتحان کنید.

 

  • جاروبرقی صندلی

اولین قدم این است که همه خرده ریزها، خاک و خز روکش های داخلی را جاروبرقی بکشید.

  • ضد عفونی و پاک کنید

قسمت های غیر تودوزی را با یک ضد عفونی کننده قابل اعتماد پاک کنید. اطمینان حاصل کنید که ضد عفونی کننده انتخابی شما ماده سفید کننده ای ندارد زیرا این امر می تواند به چوب یا سایر قسمتهای غیر پارچه ای مبل آسیب برساند. اگر مطمئن نیستید ابتدا یک نقطه کوچک را امتحان کنید.

  • بوها

بسیاری از بوها در کاناپه ها ناشی از باکتری و رطوبت بیش از حد است. جوش شیرین برای مقابله با هر دو مسئله کار خواهد کرد. ابتدا تکه کوچک اثاثه یا لوازم داخلی را امتحان کنید تا مطمئن شوید جوش شیرین پارچه را خراب نمی کند.

بعد، مقدار زیادی جوش شیرین را روی تمام بخش های کاناپه بپاشید. با استفاده از برس دلفین مهسان، جوش شیرین را به صورت لایه یکنواخت روی هر سطح روکش شده پخش کنید. اجازه دهید جوش شیرین برای چند ساعت بماند، سپس آن را جارو برقی بکشید.

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: