نکاتی برای تمیز کردن صندلی‌های چرمی خودرو

 

ممکنه فکر کنید این کار سنگینی ایه، اما در واقع این کار بسیار ساده هست. پس اگه دوست دارید فضای داخلی ماشین بدرخشه، نکات زیر حتما به دردتون میخوره.

 

  • به آرامی کار کنید: اگر می خواهید کاری کنید که پاک کننده چرم شما جادویی عمل کند، اجازه دهید تمیزکننده شما چند دقیقه بماند و سپس با یک مینی برس دلفین پاک کننده را بشویید. برس را با حرکات بسیار نرم و دایره ای بکشید.

 

  • از نرم‌کننده چرم به ‌دقت استفاده کنید: مطمئناً، نرم‌کننده چرم ممکن است فضای داخلی ماشین شما را زیبا و انعطاف‌پذیر نگه دارد، اما نباید هر بار که صندلی‌هایتان را تمیز می‌کنید از آن استفاده کنید. بهتر است هر 4 مرتبه یک بار از نرم کننده چرم استفاده کنید.

 

  • گزینه‌های جایگزین را بررسی کنید: اگر ترکیبی از پاک‌کننده چرم و نرم‌کننده باعث درخشش صندلی‌های خودرو نشد، گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد. لکه های دائمی را می توان با اسپری مو یا با مقدار مساوی آب گرم و الکل از بین برد. کمی جوش شیرین می تواند چربی را از بین ببرد.

 

  • و اما آن لکه های تیره؟ آب میوه را می توان با استفاده از آب لیمو و کرم تارتار پاک کرد. قبل از اینکه با یک اسفنج مرطوب پاک کنید، آن را به مدت 10 دقیقه روی لکه بگذارید. اگر از آب لیمو استفاده می کنید، پس از پاک کردن آب آن، چرم را صاف کنید.

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: