نکاتی در مورد ظروف و طول عمر آنها

 

آشپزی با وسایل آشپزی نچسب

ظروف نچسب در دمای کمی پایین تر از ظروف معمول عملکرد بهتری دارند. آزمایش به شما کمک می کند تا تنظیمات عالی را پیدا کنید: ظرف را روی شعله متوسط ​​بگذارید و وقتی لبه آن گرم شد، یک تکه کره اضافه کنید. اگر حباب بزند، گرما مناسب است. اگر به سرعت قهوه ای شد و سوخت، ظرف را تمیز کرده و با حرارت کمتری امتحان کنید.

مزیت ظروف نچسب

بزرگترین مزیت ظروف آشپزخانه نچسب این است که برای جلوگیری از چسبیدن غذا به کره و روغن احتیاج ندارد، البته که مطمئناً می توانید چربی را برای طعم اضافه کنید. این وسایل آشپزی مناسب برای افرادی است که وزن یا کلسترول خود را کنترل می کنند یا منوی بیماری قلب را دارند. اسپری های پخت و پز بدون چربی وجود دارد که برای استفاده در ظروف ضد چسب مناسب هستند و هیچ گونه چربی یا کالری به غذا اضافه نمی کنند.

  • چه در یک مجموعه ظروف با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید و چه یک ظرف معمولی، می توانید با استفاده دقیق، تمیزکاری دقیق و ذخیره سازی مناسب، طول عمر ظروف نچسب خود را بسیار افزایش دهید.
  • هرگز از کفگیر فلزی روی سطوح نچسب استفاده نکنید. آنها می توانند در یک ثانیه به پوشش آسیب برسانند. در عوض موادی مانند چوب، نایلون، پلاستیک یا سیلیکون را انتخاب کنید یا از کفگیر مخصوص روکش شده برای سطوح نچسب استفاده کنید. دما را بالاتر از 230 درجه سانتیگراد نبرید. گرمای شدیدآسیب می رساند.

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: