هفت نکته برای آرامش بعد از تابستان (بخش اول)

تابستون کمرنگ می شه و روتین و روزمرگی دوباره برمیگرده. بازگشت به مدرسه، بازگشت به کار، بازگشت به تنظیم زنگ هشدار و شبها بلند شده اند. احساس میکنی آزادی تابستون رو از دست دادی؟؟

اجازه ندید روحیه شما رو پایین بیاره! با نکات زیر میتونید روحیه آفتابی خودتون رو حفظ کنید حتی وقتی پاییز شروع می شه.

یک: آشپزی آخر هفته

به جای گشت و گذار و بیرون رفتن های شبانه حالا باید شب را در فضای خانه بگذرانید؟ ولی هنوز دنبال فراغت و آرامش تابستان هستید؟ پس بهتره برای آشپزی در آخر هفته ها برنامه ریزی کنید. این کار به تقویت روحیه شما کمک می کند. خلاق باشید و سعی کنید دستورهای آشپزی و غذاهای جدید را امتحان کنید. مطمئن شوید وسایل و مواد شما برای آشپزی مناسب هستند و چیزی کم و کسر نداشته باشید، همچنین وسایل نظافت شما هم بسیار مهم هستند، زیرا در حین و بعد از هر آشپزی باید کلی تمیز کاری کرد. پس از حضور ابزار نظافت مهسان در نزدیکی خودتان نیز اطمینان حاصل کنید.

دو: لباس های خود را سازماندهی کنید

قبل از خواب می توانید لباس ها را برانداز کنید و در رگال و کمد خود آویزان کنید تا مرتب بمانند. برای شب خود لباس انتخاب کنید. حتی می توانید لباس های تابستان خود را امتحان کنید تا دلتان باز شود.

سه: آواز خواندن

آهنگی که باعث می شود به تعطیلات خود فکر کنید گوش دهید. موسیقی راهی عالی برای زنده کردن خاطرات تابستانی است. پس چرا لیست آهنگهای آفتابی را تنظیم نکنیم؟ هنگام انجام کارها آواز بخوانید و برقصید.

چهار: طعم تابستان

طعم تابستان را زنده نگه دارید و گیاهان تابستانی رشد دهید (مانند نعنا).

در پست های بعدی برای رشد گیاهان خانگی ترفندهایی معرفی خواهیم کرد.

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: