والدین پرمشغله: سریعتر از همیشه تمیز کنید

هیچ کس بیشتر از والدین با چند بچه پرمشغله نیست. فرقی نمیکنه خونه پر از حیوانات خونگی یا بچه‌ها باشه، کارها خیلی زیاد میشه.

با حذف مراحل زمان بر زمان رو ذخیره کنید.

 

همزمان کردن کارها

والدین پرمشغله می دانند که انجام چند کار به ندرت به آرامی پیش می رود. زمین شوی اسپری مهسان دارای مکانیزم مخزن آب است که هر گونه نگرانی را رفع می کند. این به شما امکان می دهد آب و محلول تمیز کننده را روی زمین اسپری و در همان زمان آن را طی بکشید. بنابراین 2 وظیفه را در یک زمان انحجام داده اید.

 

سطوح مختلف را تمیز کنید

جارو کردن کف خانه می تواند به معنای رفتن از  کفپوش وینیل در آشپزخانه، به چوب سخت در اتاق ناهار خوری و به کاشی کاری در حمام برسد. مطمئناً، این نوع تنوع به دلایل زیبایی شناختی خوب است، اما پیدا کردن شوینده مناسب برای هر سطحی آزاردهنده است. خوشبختانه با وجود الیاف میکروفایبر در زمین شوهای مهسان، با یک شوینده ی ملایم میتوانید همه ی قسمت ها را با یک شوینده تمیز کنید و این یعنی ذخیره ی زمان.

 

لوازم نظافت خود را تمیز نکنید

بله درست است تمیز نکنید، با وجود زمین شوی چرخشی در منزل شما نظافت خود زمین شو، ساده ترین کار است، کافی است الیاف را به شوینده آغشته و چند بار با آبگیر خود زمین شو آبگیری کنید، الیاف شما تمیز تمیز است.

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: