پنج ایده برای ذخیره ی عکس ها و خاطرات

 

عکس های چاپ شده دارایی های گرانبهای ما هستن، خاطرات ما. پس خیلی مهمه که چطور ذخیره و نگه داری بشن تا آسیب نبینن. در این پست مهسان چندین روش خلاقانه برای نگه داری عکس ها بهمون میده تا از بینشون روش مطلوب خودمون رو انتخاب کنیم.

 

گیره های بلند پوشه

این گیره های بلند و نازک، به ما کمک میکنن دسته بندی بهتری داشته باشیم، از تا شدن جلو گیری میکنن و عکس ها و برگه ها رو توی کشو آویزان نگه میدارن، از نور خورشید هم جلوگیری میشه.

 

جعبه های عکس

جعبه های عکس به صورت اختصاصی برای نگه داری عکسا و در سایز ها متنوع تولید میشن. میتونن تزیینات پارچه ای یا چرمی داشته باشن و اغلب داخلشون برای دسته بندی عکی فضا قرار دادن.

 

به سوی جعبه های دکوراتیو

میتونید گروه های خاصی  از عکس ها رو توی جعبه های زیبا و دکوری بذارید و اون جعبه ها رو داخل طبقات و به عنوان عنصر زیبایی و دکوری جا بدید. این جعبه ها هم خیلی خوب از عکس نگه داری میکنن و به راحتی هم در دسترس هستن.

 

 

جعبه شفاف پلاستیکی

این روش یه راه امن به خصوص برای عکسهای بزرگتره. ظروف در دار عکس ها رو از رطوبت و گردوغبار حفظ میکنن و میشه بر اساس رویداد و تاریخ عکس ها رو مرتب کرد. برچسب ها هم کمک میکنن تا عکس مورد نظرتون رو سریع پیدا کنید.

 

 

 

 

 

آلبوم عکس سازمان یافته

برای نگه داری سالم و درست عکس ها، آلبوم های قدیمی رو فراموش کنید، اونها یه مشت عکس رو شلخته و بی دقت توی خودشون جا میدادن و اغلب عکس ها آسیب میدید. اگه از آلبوم عکس استفاده میکنید، سعی کنید عکس ها مرتب، با فاصله و بدون هم پوشانی قرار بگیرن.

 

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: