چطور تمیزکاری حمام را ساده تر انجام بدیم!

می دانیم حمام از سخت ترین قسمت های خانه است که باید تمیز شود، روش ما باعث می شود هر قسمت از حمام – وان، روشویی، کابینت دارویی و توالت را به راحتی تمیز کنید.

وقتی نوبت حمام می شود لازم است بطور تمام و کمال، تمیزش کنید، گاهی اوقات حس می کنید بهتر بود این کار در لیست مشاغل کثیف دسته بندی می شد. احتمالا از عهده تمیزکاری آشپزخانه بر می آیید، اتاق خواب را به راحتی تمیز می کنید و حتی سرویس بهداشتی را، اما حمام!!!  یک تمیز کاری عمیق می طلبد، اصلا از کجا و چطور باید شروعش کرد؟

  • با یک لیست موسیقی کار شستشو را آغاز کنید. تمیزکاری حمام با موسیقی، آن را به مهمانی قرن تبدیل نمی کند اما آن را بسیار لذت بخش تر خواهد کرد.
  • وان و اطراف آن را از وسایلی مثل اسباب بازی، شامپوها و غیره خالی کنید. بطری های خالی شده و محصولات بی مصرف که هرگز استفاده نمی شوند را دور بریزید.
  • با استفاده از دستمال نانو فایبر مهسان، قسمت هایی که صابون ماسیده شده را تمیز نمایید. اگه این نواحی خشک شده اند می توانید ابتدا این قسمت ها را خیس کنید.
  • شستن ظرف صابون، سبد متصل به دیوار و قفسه های حمام را با یک اسکاچ انجام دهید.

اگر وان شما اکریلیک است از محلول جوش شیرین و سرکه استفاده کنید. آن را روی سطح بریزید و با برس دلفین مهسان آن را بسابید.

اگر وان چینی دارید ، از پودرهای رایج برای از بین بردن لکه ها استفاده کنید. وان را به پودر و آب آغشته کنید (باید خمیری بسازد) و با برس دلفین مهسان آن را بسابید. وقتی سطح وان را با خمیر پوشاندید ، بگذارید سی دقیقه خیس بخورد سپس شستشوی نهایی را آغاز کنید.

و در تمام این مراحل راز کار شما پلی لیستی است که حال شما را بهتر می کند

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: