چگونه از گرده های بهاری خلاص شویم

 

روزهای بهاری خیلی لذت بخش هستن ولی وجود گرده ها برای افراد آلرژیک وضعیت رو سخت میکنه. البته با نزدیک شدن تابستان این گرده ها کمتر میشن

  • تعداد گرده های محلی را بررسی کنید

در طول فصل گرده، شما اغلب می شنوید “شمارش گرده” همراه با پیش بینی ذکر شده است. این اندازه گیری تعداد دانه های گرده در متر مکعب هوا است. “تعداد گرده های بالا 9.7 تا 12.0 گرم گرده در هر متر مکعب در نظر گرفته می شود.

برای کسانی که از آلرژی رنج می برند، تعداد گرده های بالا به معنای مسائل سینوسی، چشم های قرمز، سرفه و سایر علائم است. حتی برای کسانی که بدون علائم آلرژی معمولی فصلی هستند، ذرات بیش از حد در هوا می توانند برای گلو و چشم خارش ایجاد کنند.

قبل از اینکه برای روز بروید، تعداد گرده را بررسی کنید تا بتوانید آماده شوید. اگر این مقدار بالا باشد، ممکن است بخواهید از فعالیت در فضای باز صرف نظر کنید.

  • پنجره ها را بسته و یک تصفیه کننده هوا را در نظر بگیرید

می دانیم پس از یک زمستان طولانی، وسوسه انگیز است که پنجره ها را باز کنید تا از هوای تازه لذت ببرید. اما مدیریت هوای داخلی شما در طول بهار و پاییز زمانی که گرده می تواند به خانه شما برسد، مهم است.

بهتر است پنجره ها را ببندید و هواساز را روشن کنید. فیلترهای خود را تغییر دهید، یا به یک فیلتر HEPA که گرده بیشتری را تسهیل می کند ارتقاء دهید. در صورت نیاز، تصفیه کننده هوا را اضافه کنید: “یک تصفیه کننده هوا خوب می تواند تا 99.95 درصد از آلاینده ها را در هوا خود حذف کند.” همانطور که فصل گرده افزایش می یابد، تصفیه کننده های هوا به یک ابزار ضروری در مبارزه با آلرژی تبدیل می شوند.

با گردگیری روزانه سطوح خانه میزان گرده ها را به حداقل برسانید. گردگیر میکروفایبر مهسان برای این منظور فوق العاده است.

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: