چگونه به وقت اسباب کشی با استرس کنار بیایید

جابجایی یکی از سخت ترین کارهاست. با وجود افزایش قیمت ها و مشکلات اقتصادی این روزها استرس ناشی از جابجایی از همیشه بیشتر هم هست. با استفاده از پیشنهادات زیر نحوه کنار آمدن با استرس ناشی از اسباب کشی را کم کنید.

اگر در حال جابجایی هستید و احساس استرس می کنید، بهتر است از دوستان خود کمک بخواهید. در عین حال تا حد ممکن استرس خود را کنترل کنید تا دوستانتان بتوانند از وقت گذراندن در کنار شما لذت ببرند. نکات زیر برای این شرایط برایتان مفید است:

  • منظم شوید

این به نظر بدیهی به نظر می رسد، اما وقتی نوبت به جابجایی می رسد وقت برای برنامه ریزی و سازماندهی کم است. پس هرچه سازماندهی بیشتری داشته باشید، جابجایی راحت تر است. یک جابجایی آرام یک جابجایی شاد است و این شادی به این معنی است که همه اطراف شما نیز خوشحال خواهند شد.

  • زود شروع کنید

در صورت امکان، سعی کنید حرکت خود را هفته ها – یا حتی ماه ها – از قبل برنامه ریزی کنید. حداقل سه ماه ترجیح داده می شود، زیرا به شما فرصت زیادی می دهد تا مشکلات را کشف کنید.

زمان کمتر، اضطراب بیشتر.

  • به سناریوهای “چه می شود” فکر کنید

سعی کنید به همه مواردی که ممکن است ایراد در آن ها پیش بیایند فکرکنید و پشتیبان تهیه کنید. به عنوان مثال، اگر کامیونی که کرایه کرده اید به موقع نرسد چه؟ ممکن است کارها اشتباه انجام شود – و به طور مکرر نیز رخ خواهد داد – اما برای جلوگیری، لیستی از سایر آژانس های اجاره ای، دوستانی را که می توانند در صورت نیاز به کمک شما بیایند فراهم کنید.

  • استراحت کنید

یک وقت استراحت بسیار ضروری است. اتفاقاً وقتی کار شدید است باید نفس بکشید و کاری سرگرم کننده و آرامش بخش انجام دهید. حتی فقط نیم ساعت، تا رسیدن به اطمینان از عدم احساس خستگی زیاد مسیری طولانی را طی خواهید کرد. در بین مرتب سازی و بسته بندی، کتاب بخوانید، برای ناهار با یک دوست بیرون بروید، یک شام آرام یا حتی یک فنجان قهوه آرام بخورید – هر چیزی که فرصتی برای یک یا دو لحظه به شما بدهد

  • لذت بردن از لحظه

ممکن به نظر نمی رسد، اما سعی کنید حرکت خود را فرصتی برای تغییر بدانید. اگر می توانید، این تجربه نادر را بچشید و به همه چیزهای مثبتی که پیش می آیند فکر کنید زیرا شما فرصتی را پیدا می کنید، فرصتی جدید ایجاد می کنید و از چیزهای آشنا دور می شوید. اگر این نتیجه نداد، سعی کنید نه به عنوان یک روند طولانی و طاقت فرسا، بلکه روزی فکر کنید که می تواند زندگی شما را تغییر دهد.

  • ابزار مناسب استفاده کنیم

با وجود یکی از زمین شوهای چرخشی مهسان به محض ورود به خانه ی جدید، میشه به سرعت کفپوش هارو تمیز کرد، تا آماده ی چیدمان جدید شود.

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: