چیدن خانه بر اساس عدد شانس(فنگ شویی)

در پست قبلی با پیدا کردن عدد شانس خود، می توانید شروع به بهبود هر منطقه کنید و انرژی خوب فنگ شویی را جذب کنید.

در علم فنگ شویی، فضای زندگی یا کار خود را به 9 جهت جغرافیایی تقسیم می کنیم. اعداد مربع را بر جهات جغرافیایی خانه منطبق می کنیم. به عنوان مثال جهت شمال را عدد 1 وجنوب را عدد 9 در نظر می گیریم.

 

 

در اینجا جهت هر یک از عناصر پنج گانه آمده است:

آب : شمال، عدد 1

چوب : شرق، جنوب شرقی، اعداد 3 و 4

خاک : مرکز، شمال شرقی، جنوب غربی، اعداد 2 و 8

فلز : غرب، شمال غربی، اعداد 6 و 7

آتش : جنوب، عدد 9

نکاتی درباره فنگ شویی برای جهت های خانه شما

فنگ شویی می تواند تغییرات مثبتی در زندگی شما ایجاد کند. در فنگ شویی، هر منطقه از خانه شما به جنبه خاصی از زندگی شما متصل است ، از جمله روابط ، شغل و سلامتی شما.

 

باورهای غلط

در نظر بگیرید که عدم وجود فنگ شویی یا رعایت نکردن این روابط قرار نیست برای شما بدشانسی به همراه داشته باشد.

منطقه شمال: شغل و مسیر زندگی

عنصر فنگ شویی متصل به منطقه شمال آب است و رنگ های مرتبط با آن سیاه و آبی است. بنابراین دکورهایی را به همراه داشته باشید که یا از عناصر آب باشد یا از فلز باشد که باعث تغذیه آب می شود. همچنین توصیه می شود انرژی مورد نظر در حرفه خود را منعکس کنید. برای مثال: یک آینه گرد با یک قاب فلزی، تصاویر سیاه و سفید از افراد حرفه ای است که شما آنها را تحسین می کنید، یا یک چشمه کوچک یا آب نمای. سایه ای از رنگ آبی برای رنگ دیوار ایده آل است.

منطقه شمال شرقی: معنویت و رشد شخصی

عنصر منطقه شمال شرقی زمین است و رنگهای آن بژ و زرد روشن است. بنابراین از دکور همراه با آتش استفاده کنید. یکی از گزینه های خوب، کارهای هنری از مناظر مختلف است – به ویژه کوه ها، که دارای رنگ و بوی زمین هستند. شما همچنین می توانید هنر و تزئینات دیگری را که واقعاً با شما صحبت می کنند در قسمت شخصی به نمایش بگذارید، که می تواند به شما در ارتباط با معنویت کمک کند. هر رنگ شنی یا بژ روی دیوارهای این منطقه به خوبی کار می کند، اگرچه می توانید از رنگ آتش مانند قرمز یا نارنجی نیز استفاده کنید.

منطقه جنوب غربی: عشق و ازدواج

زمین عنصر فنگ شویی در منطقه جنوب غربی است. از آنجا که این منطقه به انرژی روابط، عشق و ازدواج متصل است، در مورد نمادهایی که استفاده می کنید مراقب باشید. مواردی را که احساس می کنید نماینده عشق و اعتماد هستند انتخاب کنید. تزئین با وسایل جفت مانند دو شمعدان انتخاب خوبی است برای گردگیری سریع و کامل وسایل از گردگیر میکروفایبر مهسان استفاده کنید. علاوه بر این، یک درمان محبوب فنگ شویی برای منطقه عشق یک صحنه طبیعت با دو اردک است.

منطقه شرقی: سلامت و خانواده

از عنصر چوب، به همراه گیاهان و قهوه ای، در دکوراسیون منطقه شرقی خود استفاده کنید. شما همچنین می توانید دکوراسیون مواد مغذی زمین و آب را انتخاب کنید، اما از وجود آتش سوزی شدید یا فلز خودداری کنید. یک آینه یا یک عکس با یک قاب چوبی می تواند به تقویت انرژی فضا کمک کند. هنری که سلامت یا خانواده را تداعی کند یک انتخاب ایده آل برای منطقه است.

منطقه جنوب شرقی: ثروت و فراوانی

عنصر چوب و آب و خاک که تقویت کننده چوب هستند، در طراحی منطقه جنوب شرقی وارد کنید. از آنجا که این منطقه به جریان ثروت و فراوانی متصل است، هدف شما این است که انرژی شکوفایی را در دکور فنگ شویی نشان دهید. برخی از گزینه ها شامل یک آینه با قاب طلایی (آب)، یک تصویر از یک منظره سرسبز (چوب) یا پارچه هایی با رنگ های گرم قهوه ای (خاک) است.

منطقه جنوب: شهرت و شهرت

آتش عنصری است که همراه با قرمز، نارنجی، بنفش، صورتی و زرد روشن به منطقه جنوبی مرتبط است. هنری را به نمایش بگذارید که احساس می کنید چیزی را نشان می دهد که بیانگر شخصیت شماست، اما اطمینان حاصل کنید که رنگ اصلی آن رنگ های آتشین (یا چوبی) باشد. تصاویر انتزاعی با رنگ آتش می تواند انتخاب خوبی باشد. به علاوه، یک شومینه یا شمع می تواند انرژی عالی فنگ شویی را به منطقه وارد کند.

منطقه غربی: خلاقیت و کودکان

فلز، همراه با رنگ سفید و خاکستری، باید در ناحیه غربی استفاده شود. دکورهای فنگ شویی در این منطقه باید انعکاس دهنده انرژی باشد که از تلاش های خلاقانه شما و هر کودک پشتیبانی می کند. برای جلب انرژی با بهترین کیفیت، کارهای هنری و تزئینی با ویژگی های فلزی مانند دروازه یا نرده را انتخاب کنید. همچنین، تصاویری را که احساس می کنید خلاقانه هستند، به نمایش بگذارید، گرچه باید از آتش شدید و رنگ آب خودداری کنید. و عکس های هر کودکی را در زندگی خود به نمایش بگذارید که لحظات شاد و خلاقانه را به تصویر می کشد.

منطقه شمال غربی: افراد مفید و برکت

فلز همچنین عنصر فنگ شویی است که به منطقه در شمال غربی متصل است. از آنجا که این منطقه انرژی افراد مفید در زندگی شما را تغذیه می کند، حتماً احساس قدردانی را در دکوراسیون خود ابراز کنید. این کار را می توانید با نمایش عکس افرادی که به شما در رشد زندگی کمک کرده اند، انجام دهید. یا می توانید قطعات انتزاعی بیشتری پیدا کنید که قدردانی شما را به شما یادآوری کنند. قاب یا مجسمه های فلزی گزینه خوبی است. یا می توانید از مواردی از عناصر خاکی مانند گلدان های سفالی و بلورهایی که از فلز تغذیه می کنند، استفاده کنید.

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: