کاناپه را تازه کنیم

 

 

حالا که دم عیده و وقت نو شدن، اگه کاناپه شما خسته به نظر میرسه، لازم نیست کلی هزینه کنید و مبل ها رو تعویض کنید. با یه کم زحمت و تازه کردن کوسن ها میتونید مبلمان رو تازه کنید.

 

قبل از شروع

بررسی کنید تا مطمئن شوید فوم موجود در بالشتک های صندلی قابل جدا شدن است، هر کوسن اغلب دارای زیپ است. در غیر این صورت نمی توانید کوسن های مبل را تازه کنید.

 

کوسن های پشت

کوسن‌های خود را در یک فضای خالی، مانند پاسیو یا کف اتاق نشیمن بگذارید تا فضای زیادی برای کار کردن داشته باشید.

 

الیاف پر کننده(پلی فیل)

یک مشت بزرگ الیاف اضافی بردارید و داخل بالشتک ها فرو کنید. شروع کنید به هل دادن الیاف در داخل بالشتک خود تا زمانی که دیگر جا نشوید. از پر کردن بیش از حد آن نترسید.

وقتی کارتان تمام شد، کوسن پر شده شما باید خیلی چاق به نظر برسد و تقریباً پر شده باشد. نگران نباشید، الیاف پس از چند هفته استفاده کم حجم می شود.

 

نشیمن مبلمان

هنگامی که تمام کوسن های پشتی مبل خود را پر کردید، وقت آن است که به سراغ کوسن های نشیمن بروید. بر خلاف بالشتک‌های پشتی، بالشتک‌های کف نیاز کمتری به پرکردن با الیاف دارند.

بیشتر کفی های مبل از یک تکه فوم تشکیل شده اند که داخل یک روکش پارچه ای پر شده اند. اگر امکان جدا کردن رویه از فوم وجود دارد، مثل قبل کوسن ها را پر کنید و نسبت به هر قسمتی که بیشتر دارای فرو رفتگی است الیاف بیشتری جاگذاری کنید.

 

همه بالشتک هایی که به تازگی پر کرده اید را در روکش آنها قرار دهید. احتمالاً بسیار بزرگتر از قبل هستند. این بدان معناست که ممکن است برای جا انداختن آن‌ها کمی تلاش لازم باشد.

 

با کاناپه قدیمی و آویزان خود خداحافظی کنید و به کاناپه راحت و تازه خود سلام کنید. و اگر خیلی چاق به نظر می رسد، چند هفته به پرکننده فرصت دهید تا کاملاً در آن جا بیفتد.

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: