کفپوش های لاستیکی

از جمله بهترین خواص کفپوش لاستیکی، دوام بالا و نگهداری ساده ی اونه. مایعات سطحش رو لکه نمیکنه وبه دلیل خاصیت انعطاف پذیری، خیلی کم آسیب میبینه. کفپوش لاستیکی در برابر سوختگی مقاومه و نسبت به کپک زدگی حساس نیست. خاک و غبار هم به راحتی از روش جارو میشه.

به همین دلیل در مکان های چالش برانگیز از جمله آشپزخانه، حمام، بیمارستان، زمین های بازی و سالن های ورزشی استفاده می شوند. با این حال، برخی مراحل اساسی تمیز کردن و نگهداری وجود دارد که باید به طور منظم انجام دهید تا هم کف ضد عفونی شود و هم به بهترین شکل ممکن به نظر برسد.

  • اگر کفپوش لاستیکی شما با چسب نصب شده است، حداقل به مدت 72 ساعت پس از نصب آن به هیچ وجه نظافت نکنید تا به چسب زمان دهید محکم شود.

 

راه حل تمیز کردن

یک محلول تمیز کننده ارزان و کاملاً طبیعی بسازید، 1 فنجان سرکه سفید را در یک گالن آب گرم مخلوط کنید. برای داشتن محلولی معطر، چند قطره لیمو یا چند قطره از عطر مورد علاقه ی خود را اضافه کنید.

صابون ملایم می تواند جایگزین سرکه در این محلول شود. در همه موارد، آب مورد استفاده باید گرم باشد و برای تمیز نگه داشتن آب، باید مرتباً عوض شود.

  • هر پاک کننده شیمیایی اسیدی به شدت کف شما را لک می کند.

 

اگر لکه سرسختی دارید که عمیقاً جا افتاده است، از یک محلول تمیز کننده غلیظ به همراه مینی برس مهسان استفاده کنید تا فشار بیشتری به زمین وارد شود. اطمینان حاصل کنید که آنقدر فشار نمی دهید که موی برس باعث زخم شدن کف شود.

با هرگونه لکه ادرار مقابله کنید

مقدار زیادی خمیر دندان سفید را روی ناحیه آسیب دیده قرار دهید. بگذارید 10 تا 15 دقیقه خشک شود و سپس آن را با آب تمیز و گرم بشویید. این کار را می توان چندین بار انجام داد تا زمانی که لکه از بین برود.

رایج ترین مسئله نگهداری کف لاستیک، کثیفی و بقایای کوچک است که توسط کفش و چکمه به آن منتقل می شود یا از طریق پنجره ها و مجاری هوا به داخل می آید. فرش های ورودی و خروجی هر اتاق می تواند به جذب بخشی از آن کمک کند. جارو زدن منظم باعث می شود تا کف اتاق های شما در سال های آینده ظاهر خوبی را حفظ کنند.

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: