یک نظافت سریع بعد از تماشای فوتبال (بعد از بازی)

وقتی یه مسابقه ی فوتبال مهم قراره پخش زنده بشه خیلی از خونواده ها دو هم جمع میشن تا بازی رو دنبال کنند. این مهمونی چند ساعته رو خیلی راحت مدیریت کنید.

  • شماره 1: پیدا کردن

علی رغم تمام تلاش شما در مورد سطل های متعدد، هنوز هم بطری های سرگردان، قوطی های نوشابه و بشقاب ها را می بینید. اگر در مهمانی کودکان هم حضور داشته اند، ممکن است در مکان های عجیب و غریب (به عنوان مثال پشت کاناپه یا زیر صندلی) غذا پیدا کنید، بنابراین یک جستجوی دقیق انجام دهید، تا هنگام کار با پولیشر حوله ای مهسان سریع تر پیش بروید.

  • شماره 2: جستجوی نقاط

هرگونه لکه ناخواسته ای که میهمانان بر روی مواردی مانند پارچه های رومیزی و روکش ها به جای گذاشته اند به راحتی با ماشین لباسشویی قابل شستشو است، برای قدرت پاک کنندگی بیشتر یک فنجان سرکه سفید، به شوینده اضافه کنید. نمی توانید از شر آن لکه خلاص شوید؟ ما در مورد از بین بردن لکه های مزاحم مطالب زیادی در فوت و فن داریم.

  • شماره 3: پیشخوان و سطوح

یک دستمال نانوفایبر مهسان و اسپری تمیز کننده ارگانیک خود را بردارید و هر سطحی را به راحتی تمیز کنید.

  • شماره 4: جارو زدن

بعد از آن همه غذاهای لذیذ، احتمالاً برخی تکه های سیب زمینی شکسته و ریزه های باقی مانده از کوکی های خانگی باقی مانده. جاروب دلتا مهسان را بردارید و یک جارو تمیز به خانه خود بدهید.

فوتبال یک بازی تیمی است و شما هم برای نظافت تیم خود را دارید. تیم نظافت مهسان: دستمال ها، جاروب ها و در آخر زمین شو های مهسان برای یک کفپوش تمیز و براق.

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: