از تاثیر رنگ ها در فضای زندگی چه می دانید؟(2)

سیستم های رنگی فنگ شویی مختلف از جمله پنج عنصر وجود دارد. اگر علاقمند به یادگیری بیشتر در مورد نحوه فکر کردن در مورد رنگ از منظر فنگ شویی هستید ، در اینجا برخی از رنگهای اصلی فنگ شویی و اهمیت آنها آمده است.

 

6.قرمز

در فنگ شویی، قرمز رنگی است که بر سایر رنگ ها غلبه می کند. این قوی ترین رنگ در فنگ شویی است و بسیار خوش یمن است. رنگ قرمز اغلب برای محافظت و پاکسازی انرژی منزل یا انرژی افراد استفاده می شود.

رنگ قرمز همچنین بسیار فعال و انرژی بخش است. رنگ قرمز بیش از حد می تواند، برای برخی از افراد خسته کننده باشد. بهتر است در فضاهایی که قرار است آرامش بخش تر باشند، مانند اتاق خواب، قرمز کمی استفاده کنید. یک فرش زیبا با رنگ قرمز می تواند راهی ملایم برای آوردن انرژی قرمز باشد. قرمز همچنین رنگ عنصر آتش و منطقه شهرت در نقشه فنگ شویی باگوآ است.

 

7.رنگ صورتی

رنگ صورتی در فنگ شویی یک رنگ ظریف است که با منطقه مشارکت و عشق در نقشه باگوا مرتبط است.

8.رنگ قهوه ای

رنگ های خاکی مانند قهوه ای عنصر زمین را به خانه شما می آورند. عنصر زمین ثبات و مراقبت از خود است.

9.رنگ زرد

بسته به شرایط، رنگ زرد می تواند ما را به یاد نور گرم و درخشان خورشید یا خاک اکسید شده بیندازد. این رنگ عنصر زمین و ناحیه بهداشت (یا مرکز) نقشه فنگ شویی باگوا است، که تغذیه کننده و پایدار است. رنگ زرد همچنین نماد بلند مرتبه بودن و فروتنی است.

10.نارنجی

مانند رنگ آبی، معنای فنگ شویی نارنجی بسته به رنگ آن تغییر می کند. ترکیبی از هر دو رنگ زرد و قرمز است زیرا قدرت قرمز و ثبات رنگ زرد را دارد. این همچنین بدان معنی است که می تواند بین عنصر زمین یا عنصر آتش تغییر مکان دهد. پرتقال های درخشان و آتشین ، ذرات درخشان آتش را به ذهن متبادر می کنند.

11.رنگ بنفش

رنگ بنفش از اسطوخودوس گرفته تا رنگ های بادمجان غنی تر، به اشراف و ثروت مرتبط است. این رنگ برای ارتباط با قدرت، رفاه و فراوانی استفاده دارد. قرمز عمیق به رنگ بنفش یک رنگ بسیار خوش یمن است که نماد ثروت و قدرت است. به عنوان ترکیبی از قرمز آتشین و آبی سرد ، بنفش نیز می تواند هماهنگی و تعادل را ایجاد کند.

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید: